پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488230 تاریخ : 1398/05/01-18:48:30
,6,
پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد

مدیرعامل ایران خودرو:

پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت در قرارداد خود با پژو تجربه تلخی داشت، اما قرارداد دوم را به گونه ای تنظیم کرد تا در صورت ترک مجدد بازار، پژو متضرر شود و این اتفاق رویداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، هاشم یکه زارع در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ایران خودرو پیرامون قرارداد با پژو توضیح داد: داخلی سازی پژو 301 نشان می دهد که در قرارداد اجرا شده، موضوع انتقال دانش و فناوری به انجام رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به کسانی که اظهار می کنند امکان تولید پژو 301 وجود ندارد، گفت: بدون حضور پژو با کمک و همراهی قطعه سازان،  این پروژه را تا تحقق کامل پیش خواهیم برد.

به گفته وی، علاوه بر تولید پژو 301، تولید و عرضه پژو 207 با سقف پانوراما و دناپلاس با گیربکس اتوماتیک، از جمله برنامه های امسال ایران خودروست.

پس از خروج شرکای خارجی از بازار ایران، گروه صنعتی ایران خودرو مصمم شد، پژو 301 را به شکل مستقل و بدون حضور شریک خارجی به تولید برساند.

خروج از ماده 141

یکه زارع اظهار داشت:‌ به منظور حفظ ارزش ذاتی سهام ایران خودرو، در صورتی که تجدید ارزیابی سرمایه گذاری‌ها برای خروج از ماده 141  کفایت نکند، به سراغ دارایی رفته و اولویت نخست ما زمین هاست.

وی اظهارداشت: چنانچه تجدید ارزیابی سرمایه گذاری ها، امکان خروج از ماده 141 را فراهم کند، دیگر نیاز به تجدید ارزیابی دارایی ها نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران