پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518340 تاریخ : 1399/06/03-17:26:27
,8,
پول در بازار سرمایه قفل نمی شود

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات:

پول در بازار سرمایه قفل نمی شود

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات اطمینان داد که به زودی بازار به روال طبیعی خود برمی گردد و معاملات ظرف روزهای آینده روان تر از قبل انجام خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت، بهروز خدارحمی اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده، تعداد قابل توجهی از فعالان حرفه ای بازار و به صورت خاص حقوقی ها قرار است طی یک برنامه منسجم از بازار حمایت کرده و این اطمینان را بدهند که قرار نیست در بازار سرمایه پول کسی قفل و بلوکه شود و نتواند از این سرمایه گذاری خارج شود.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: بازار سرمایه بر خلاف بازارهای دیگر از نقد شوندگی نمی افتد و نگرانی سرمایه گذاران غیرحرفه ای که تصور می کنند هم اکنون زمان خروج است، وجهی ندارد.

به گفته خدارحمی، بیشترین نگرانی ها را افراد ناآشنا به بازار دارند که در خریدهای خود هیجانی عمل کرده اند و صرفنظر از ارزندگی سهم ، بدون آنکه تحلیلی نسبت به سهم داشته باشند، ملاک انتخاب را صف خرید بودن آن قرار دادند.

وی افزود: این افراد تصوری نسبت به نقدشوندگی بازار سرمایه ندارند و نقدشوندگی این بازار را با بقیه بازارها مقایسه می کنند و تصور می کنند ممکن است نتوانند سهام خود را بفروشند، از همین رو، نگران هستند؛ که البته جای ترس و نگرانی نیست.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات افزود: در این شرایط انتظار می رود حرفه ای های بازار - چه حقیقی ها و چه حقوقی ها- هر کدام به سهم خود تلاش کنند این اطمینان خاطر را به بقیه بدهند که جای ترس و نگرانی نیست و بازار به زودی به روال طبیعی خود برمی گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 526
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران