پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267521 تاریخ : 1395/12/11-06:38:40
,15,10034,
پورمحمدی: فیلترینگ آسیب جدی بر کسب وکار در فضای مجازی وارد می کند

پورمحمدی: فیلترینگ آسیب جدی بر کسب وکار در فضای مجازی وارد می کند

وزیر دادگستری ، کار در حوزه فضای مجازی را به سرعت در حال پیشرفت خواند و گفت: فیلتر کردن با توجه به این سرعت پیشرفت ، آسیب جدی بر کسب وکار در فضای مجازی وارد می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر سه شنبه در حاشیه نشست دولت و فعالان کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جمع خبرنگاران افزود: بحث فضای مجازی سایبر و کسب و کار در این حوزه به سرعت درحال پیشرفت است و مباحث جدیدی هر روز در این حوزه مطرح می شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی مشتریان ده ها میلیونی دارد، به حقوق متقابل مشتریان و فعالان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای از این فضا سو استفاده می کنند؛ لذا حمایت از این حقوق مهم است.
وی قوانین قبلی و موجود در این حوزه را تا حدودی پاسخگو دانست و خاطرنشان کرد: درعین حال نیازمند تکمیل برخی قوانین در حوزه فناوری و اطلاعات هستیم و دستورالعمل های جدیدی هم نیاز است.
پورمحمدی در ادامه از فعالیت شورای مالکیت فکری روی این موضوع خبر داد و گفت: تصویب لایحه جامع مالکیت فکری کمک قابل توجهی به این حوزه خواهد کرد.
وی ادامه داد: در قوه قضاییه هم پیگیر اصلاح قوانین در این حوزه هستیم.
وزیر دادگستری تصریح کرد: بحث فیلترینگ آسیب های جدی به فعالان کسب و کار در فضای مجازی وارد می کند و این موضوع هم در دولت و هم قوه قضاییه به طور جدی مطرح است.
وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا بستر تحرک در فضای مجازی و سایبر را برای شهروندان امن تَر کنیم؛ چون در حال حاضر بیشتر شهروندان در فضای مجازی حضور جدی دارند.
به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات عصر امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود واعظی وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات و حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به همراه جمعی از فعالان حوزه فضای مجازی در محل وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات برگزار شد.
فعالان کسب و کار در فضای مجازی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خود را با سه وزیر در میان گذاشته و خواستار رفع این مشکلات شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران