پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249224 تاریخ : 1395/08/26-19:12:08
,10027,
پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهید فهمیده فردیس به بهره برداری رسید

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز:

پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهید فهمیده فردیس به بهره برداری رسید

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز، پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهید فهمیده فردیس طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی و مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: برای ارتقاء خدمات و جلب رضایت اقشار تحت پوشش تأمین اجتماعی تلاش زیادی طی سه سال اخیر صورت گرفته است و روند رو به بهبود و ارتقاء خدمات مورد تأیید کارشناسان و فعالان حوزه تأمین اجتماعی است.

وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با وجود تمامی محدودیت هایی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد توانسته است خدمات و تعهدات خود در قبال بیمه شدگان و بازنشستگان را به نحو صحیح به انجام برساند.

و نیمی از جمعیت کشور از خدمات متنوع این سازمان بهره مند می شوند.

تاج الدین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه اعضای کمیسیون تلفیق به دلیل تدبیر و درایتی که در رابطه با پیشنهاد مربوط به حوزه درمان تأمین اجتماعی مطرح شده بود تشکر کرد و گفت: افتخار می کنیم که امروز حوزه درمان تأمین اجتماعی به عنوان نماد این سازمان در جامعه شناخته می شود.

وی تأکید کرد: درمان تأمین اجتماعی جزء لاینفک این سازمان است و سازمان تأمین اجتماعی با تمام توان برای ارائه خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان تلاش می کند.

تاج الدین ادامه داد: با همکاری دولت تدبیر وامید تلاش می کنیم که خدمات آنچه شایسته و در شأن بیمه شدگان تأمین اجتماعی ارائه دهیم و باید تلاش کنیم که سازمان تأمین اجتماعی خدمات مطلوب و مناسبی به جامعه تحت پوشش ارائه دهد.

دکتر آفریده، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این مراسم گفت: با توجه به فرسوده بودن ساختمان پلی کلینیک تأمین اجتماعی فردیس از سال 93 برنامه احداث ساختمان جدید این مرکز آغاز شد و کلنگ شروع احداث این ساختمان توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی به زمین زده شد.

وی افزود: این پلی کلینیک با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیریت درمان استان البرز و همکاری و پشتیبانی راهگشای مدیرعامل سازمان طی مدت 2 سال احداث شد.

دکتر آفریده به معرفی خدمات درمانی این پلی کلینیک پرداخت و گفت: در این مرکز خدمت درمانی شامل پزشک عمومی، دندانپزشکی، متخصص کودکان، قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان،جراحی عمومی، ارتوپدی، ارولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، مامایی و مراقبت دوران بارداری ارائه می شود.

وی ادامه داد: خدمات پاراکلینیکی شامل داروخانه، آزمایشگاه، اکوکاردیوگرافی، آندسکوپی، کلونسکپی و... نیز در این مرکز ارائه می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز گفت: پلی کلینیک فردیس در زمینی به مساحت 1150 متر مربع و زیربنای 3700 متر مربع در 5 طبقه احداث شده است. برای احداث و تجهیز این مرکز درمانی حدود 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر آفریده افزود: امیدواریم با بهره برداری از این مرکز که همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز صورت می گیرد، شاهد ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان و خانواده های آنان باشیم. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران