پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265014 تاریخ : 1395/11/02-15:36:10
,16,17,20,
پلاسکو طی دوسال بازسازی و واگذار می شود

پلاسکو طی دوسال بازسازی و واگذار می شود

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به همراه وزیر کشور به منظور همدردی با آسیب دیدگان و تشکر از گروه امداد و نجات از محل حادثه ساختمان پلاسکو دیدن کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این بازدید محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت و همدردی با آسیب دیدگان این حادثه به ویژه افرادی که در این مکان کسب و کار داشتند با اشاره به جانفشانی های دلیرمردان آتش نشانی گفت : این افراد نام خودشان و خدمت رسانی به این شکل را در تاریخ کشور پرآوازه کردند.
 
وی در ادامه گفت : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این روزها مساله اصلی امداد ، نجات و همچنین جمع آوری آثار این حادثه است تا اوضاع برای هر اقدام دیگری مساعد شود.
 
سعیدی کیا افزود: دستگاه های مختلفی در این بخش مسوولیت دارند ، هر چند سرقفلی کلیه واحد های این مجتمع در گذشته واگذار شده بود و بنیاد مستضعفان هیچ واحدی از این مجتمع را در اختیار نداشت ولی به عنوان مالک ساختمان ما هم مسوولیتی داریم و ضمن همدردی از زیر بار مسوولیت شانه خالی نخواهیم کرد و همانگونه که اشاره شد بعد از جمع شدن حادثه کار گروه رسیدگی به این حادثه مسوولیت هر سازمانی را مشخص و طبق آن عمل خواهد شد.
 
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه نوید داد: برای رفع نگرانی افرادی هم که در اینجا کسب و کار داشتند عرض می کنم که انشا ا... بنیاد مستضعفان این ساختمان را با کیفیتی بسیار خوب ظرف مدت دوسال خواهد ساخت و طبق شرایط و ضوابط مشخصی به ذینفعان واحد های ساختمان را واگذار خواهد کرد. 

محمد سعیدی کیا در انتها با اشاره به انتقاداتی که در مورد عدم مراجعه او به محل حادثه مطرح شده بود گفت: با توجه به تذکر واحد امداد و نجات ، وجود من در محل حادثه ضروری نبود ولی این چند روزه ضمن بررسی همه جانبه روش های همدردی و همکاری با آسیب دیدگان و سایر عوامل اجرایی بررسی و برنامه ریزی کردیم تا فضا آماده شود و موضوع بازسازی ساختمان پلاسکو و از سر گیری کسب و کار ساکنان را بر اساس یکسری مقدمات و برنامه ریزی های اولیه اعلام کردیم ضمن اینکه آماده هر گونه همکاری با سایر مسوولان اجرایی هستیم .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران