پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264934 تاریخ : 1395/11/01-14:24:00
,2,24,10029,
پشتیبانی کامل بیمارستان بانک ملی ایران از مصدومان و تیم امداد حادثه پلاسکو

پشتیبانی کامل بیمارستان بانک ملی ایران از مصدومان و تیم امداد حادثه پلاسکو

گزارش تصویری

بیمارستان بانک ملی ایران ظرف 24 ساعت گذشته به علت حادثه حریق ساختمان پلاسکو که باعث فروریختن کامل این ساختمان شد، با بسیج تمامی امکانات درمانی و پشتیبانی خود، خدمات کاملی را به مصدومان و تیم امداد حادثه ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با نظر مدیر عامل بانک از ساعات ابتدایی روز گذشته با مشخص شدن حاد بودن حادثه حریق در ساختمان پلاسکو، بیمارستان بانک ملی ایران که در نزدیکی محل حادثه واقع است، به حالت آماده باش در آمد. 

بر این اساس بخش های مختلف این بیمارستان نظیر اورژانس، اتاق عمل، جراحی، قلب، ارتوپدی، گوارش، آمبولانس، روانپزشکی و ... با تمامی امکانات به وضعیت آماده باش در آمدند تا در صورت نیاز به هرگونه مراجعه احتمالی خدمات کامل ارائه گردد. 

در کنار آماده باش خدمات درمانی و پزشکی که با هماهنگی اورژانس تهران صورت گرفت. پشتیبانی از تیم امداد حادثه اعم از نیروهای آتش نشانی، انتظامی و راهور در خصوص تغذیه و اسکان توسط مسئولان این بیمارستان صورت گرفت، همچنین طی چند مرحله مسئولان بیمارستان بانک ملی ایران بازدیدهای لازم را از محل حادثه انجام دادند و آمادگی این بیمارستان را برای ارائه خدمات کامل درمانی و پشتیبانی به دکتر کولیوند رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور اعلام کردند. 

در روز گذشته، 4 نفر مصدوم از جمله یکی از آتش نشانان فداکار ، به بیمارستان بانک ملی ایران مراجعه کردند که پس از انجام ویزیت های لازم توسط پزشکان و انجام امور درمانی ترخیص شدند. 

بیمارستان بانک ملی ایران با حفظ حالت آماده باش و بسیج تمامی امکانات خود همچنان آماده ارائه خدمات کامل به مصدومان احتمالی و تیم امداد حادثه می باشد.

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران