پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511286 تاریخ : 1399/02/01-10:38:57
,15,10028,
پست نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ خریدهای غیرحضوری ایفا کرد

در دوران مبارزه با کرونا،

پست نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ خریدهای غیرحضوری ایفا کرد

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در دوران مبارزه با شیوع ویروس کرونا، شبکه پستی نقش پررنگی در توسعه و ترویج خرید و فروش‌های اینترنتی ایفا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی با اشاره به اینکه بی‌شک شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر کشورها، ذائقه و رفتار اجتماعی مردم را تحت الشعاع قرار داده، افزود: این تغییرات به صورت محسوسی تعاملات اجتماعی و حضور در جامعه را دچار دگرگونی کرده است.

وی تصریح کرد: بالتبع مردم ایران نیز به دلیل مخاطرات ناشی از انتشار COVID-19 در کشور، برخی رویه‌های معمول زندگی را تغییر داده که از جمله آنها می‌توان به کمپین‌های متعدد و گرایش بیشتر به سمت خریدهای غیرحضوری، اشاره کرد.

نعمتی با تاکید بر اینکه برخی صنایع از جمله صنعت حمل و نقل و کسب و کارهای مرتبط با آن نیز تغییرات متفاوتی را شاهد بوده‌‌اند، اظهار داشت: از رکود بخش مسافری در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی گرفته تا رشد چشمگیر بخش تجارت الکترونیک و خرده فروشی‌های مجازی، می‌توان به عنوان بخشی از این تغییرات یاد کرد.

به گفته مدیرعامل، از آنجا که شرکت ملی پست همواره به عنوان حلقه اتصال کسب و کارهای مجازی و تجارت الکترونیک با مشتریان ایفای نقش کرده است، در این شرایط خطیر نیز به واسطه حضور نداشتن موثر برخی بازیگران بخش مربوطه از جمله ناوگان ریلی، حمل هوایی مرسولات و…، تمامی تمرکز خود را صرف کمک به این بخش از کسب و کارها و ترویج فرهنگ خرید از منزل به صورت الکترونیکی معطوف نمود و در این برهه توانست با بهره گیری از تمامی امکانات و استعدادهای انسانی، لجستیکی و پشتیبانی خود و نیز با استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی گام‌های ارزشمندی در حمایت از خرده فروشی اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی بردارد.

معاون وزیر همچنین گفت: همه این اقدامات موثر در زمانی اتفاق افتاد که متاسفانه به دلیل شرایط خاص گسترش ویروس کرونا در کشور، بخش پست و همکاران پرتلاش ما به واسطه ارتباط نزدیک با مشتریان در معرض آلودگی به این ویروس منحوس قرار داشتند، اما این موضوع هیچگاه در عزم راسخ آنان رخنه‌‌ای ایجاد نکرد و با تمام قوا و ظرفیت، تسهیلات لازم و پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت هموطنان به کار گرفتند تا دوشادوش حافظان سلامت، در خط مقدم مبارزه با کرونا همچنان در صف خدمات رسانی به مردم قرار داشته باشند.

به گفته وی، از سوی دیگر شرکت ملی پست با وجود تنگناهای کشور در تامین اقلام بهداشتی به ویژه در اسفند ماه، با جدیدت تمام و مثال زدنی عملیات ضدعفونی و گندزدایی مرسولات، کامیون‌ها، باجه‌ها و کانترهای واحدهای قبول را در دستور کار قرارداد و خوشبختانه تاکنون در زمینه حفظ سلامت هموطنان و کارکنان خدوم پست سربلند بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران