پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511287 تاریخ : 1399/02/01-13:44:57
,15,10028,
پست سیم کارتهای سرپرستان خانوار را تحویل می دهد

پست سیم کارتهای سرپرستان خانوار را تحویل می دهد

سیم کارتهای ثبت نامی سرپرستان خانوار که فاقد سیم کارت هستند از طریق شرکت ملی پست توزیع می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ضمن بیان این خبر گفت: پس از اعلام دولت مبنی بر لزوم ارسال پیامک به کد 6369 از سیم کارت به نام سرپرست خانوار جهت دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی متاسفانه تعداد کثیری از هموطنان فاقد این شرط هستند.

وی افزود: برهمین اساس اپراتورهای تلفن همراه نسبت به تخصیص سیم کارت رایگان به این دسته از هموطنان اقدام نموده اند و به همین دلیل در روزهای نخست طرح، تعداد زیادی از این افراد با مراجعه حضوری در دفاتر و نمایندگی های اپراتورها ضمن به مخاطره انداختن سلامت خود، موجب افزایش بستر انتشار ویروس کرونا گردیدند.

نعمتی خاطر نشان کرد: در همین رابطه وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات رویه یاد شده را اصلاح و پیشگیری از ثبت نام و دریافت حضوری سیم کارت را مورد تاکید قرارداد.

مدیرعامل با بیان اینکه شرکت ملی پست همواره در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در عرصه های مختلف حضور فعال داشته و نقش موثری درشرایط مختلف بحرانی کشور اعم از سیل، زلزله و ... ایفا کرده است گفت: در این شرایط خطیر نیز علیرغم دشواری های موجود، ضمن همکاری با اپراتورهای فعال در حوزه تلفن همراه کشور، با ارسال این سیم کارت ها به نشانی سرپرستان خانوار گامی سترگ در مسیر استمرار فاصله گذاری هوشمند و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته است.

مدیر عامل یادآور شد: با این تسهیل ایجاد شده برای هموطنان، سرپرستان خانوار، به سامانه های تحت وب اپراتورهای تلفن همراه مراجعه و پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز از جمله نشانی دقیق پستی و کد پستی محل سکونت، سیم کارت به نام وی صادر و پس از تحویل پاکت محتوی سیم کارت به پست، این مرسولات در اسرع وقت درب منازل سرپرستان خانوار تحویل می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران