پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450862 تاریخ : 1397/12/15-16:12:18
,15,
پست با ارائه سرویس های باکیفیت درصدد افزایش بهره وری است

مدیرعامل در جلسه کمیته بهره وری:

پست با ارائه سرویس های باکیفیت درصدد افزایش بهره وری است

مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه کمیته بهره وری، ارتقاء کیفیت سرویس ها را مصداق بارز افزایش بهره وری دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست،این جلسه روز جاری و به ریاست حسین نعمتی مدیرعامل و حضور اعضاء کمیته،نیلوفر مرادحاصل مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر کمیته بهره وری این وزارت و رضا شفیعی ثابت مشاور کمیته بهره وری وزارت برگزار شد.

نعمتی در این جلسه، با ارائه گزارشی از اقدامات شبکه پستی در این زمینه گفت: پست در راستای ارتقاء و رشد بهره وری ضمن ارائه خدمات تکلیفی با تعرفه استطاعت پذیر برای عموم شهروندان به ویژه در مناطق غیر برخوردار و روستایی و خدمات با ارزش افزوده، همواره سعی کرده، با حفظ بهره وری، به بهترین شکل ممکن، به مشتریان خدمات دهد.

وی به کاهش نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع، پست سعی نموده ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات، سرویس های نوین و الکترونیکی خود را نیز افزایش دهد.

مراد حاصل مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ضمن مثبت خواندن اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست، پیشنهادی مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه کارشناسی بین دو مجموعه در خصوص اجرای برنامه های بهبود و استقرار چرخه مدیریت بهره وری ارائه داد.

وی در این خصوص گفت: موضوع بهره وری در شرکت ملی پست باید در سه محور اصلی ستانده ها، نهاده ها و دستاورد های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مورد بررسی و تشریح قرار گیرد.

در این جلسه دیگر اعضای کمیته بهره وری، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با بهبود بهره وری در شرکت و نیز دستاورد های پست برای جامعه بیان کردند.

در پایان مقرر شد با استفاده از مطالعات و تحقیقات انجام شده و آمار و اطلاعات موجود در شبکه پستی، و با هماهنگی و نظارت دفتر بررسی های اقتصادی، در سال آتی برنامه های بهبود بهره وری و منابع سرمایه گذاری لازم، برای استقرار چرخه مدیریت  بهره وری تامین و تداوم یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران