پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448401 تاریخ : 1397/11/17-18:11:45
,15,
پست از مشارکت با شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک استقبال می کند

مدیرعامل در جلسه شورای اداری پست سمنان:

پست از مشارکت با شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک استقبال می کند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ظرفیت های خوب پست در حوزه لجستیک گفت: پست از مشارکت با شرکت های فعال تجارت الکترونیک استقبال می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در جلسه شورای اداری پست سمنان با اشاره به نقاط قوت و بالفعل شرکت ملی پست گفت: توسعه زیرساخت ها و مولد بودن فرصتی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.

وی با تاکید بر این که پست می تواند با مشارکت شرکت های بزرگ و کوچک فعال در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت خود را گسترش دهد، گفت: پست شریک خوبی برای این دسته از شرکت هاست چرا که علاوه بر ناوگان گسترده، از امکانات خوب و فضاهای مناسبی برخوردار است که بهره مندی از این فرصت برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک بسیار فرصت مغتنمی است ضمن آن که به نفع پست نیز خواهد بود.

نعمتی با تصریح این نکته که پست توان و زیرساخت لازم برای گسترش و توسعه فعالیت های مختلف را دارد گفت: از دیگر مزیت های شرکت ملی پست، وجود بانک های اطلاعات مکانی و کد پستی این شرکت است که امروزه زیرساخت بسیاری از خدمات الکترونیکی است و در این زمینه نیز آمادگی کامل برای همکاری با فعالان این حوزه را دارد.

مدیرعامل در ادامه اظهار داشت: باید در مدیریت فروش خدمات، بازاریابی و طراحی سرویس های جدید، مدیریت منابع کلیدی، مدیریت فضاهای موجود، ارتباط موثر با مشتری و حفظ آنها تحول بزرگی ایجاد کنیم تا با استفاده از نشان شرکت ملی پست و اعتبار شاخص امانتداری، جایگاه مهم و اثرگذار خود را در جامعه حفظ  کرده و در ارائه خدمات و مشتری مداری پیشرو باشیم.

در این جلسه مشیری، مدیرکل پست استان سمنان با ارائه گزارش کاملی از وضعیت پست استان، به تفکیک جداول ترافیک و درآمد سرویس های مختلف را بررسی و مقایسه آماری نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران