پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451448 تاریخ : 1397/12/22-16:02:57
,5,
پساب تصفیه‌خانه‌ اسلام‌شهر فضای سبز فرودگاه امام خمینی‌(ره) را آبیاری می‌کند

پساب تصفیه‌خانه‌ اسلام‌شهر فضای سبز فرودگاه امام خمینی‌(ره) را آبیاری می‌کند

استاندار تهران در جریان بازدید از تاسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر واوان با اشاره به لزوم بهره‌برداری درست از پساب تصفیه‌شده گفت: پساب تصفیه‌شده اسلام‌شهر برای آبیاری فضای سبز فرودگاه امام، بخش کشاورزی و شهرداری استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، انوشیروان محسنی بندپی در مورد اقدامات دولت برای رفع بوی نامطبوع منطقه جنوب غرب استان تهران اظهار داشت: فاز نخست تصفیه‌خانه اسلام‌شهر 350 لیتر بر ثانیه فاضلاب را تصفیه می‌کند و با راه‌اندازی فاز دوم 220 لیتر بر ثانیه پساب تصفیه‌‌شده در اختیار خواهیم داشت.

استاندار تهران افزود: تلاش می‌شود از این پساب که با هزینه فراوان و درجه تصفیه‌پذیری به حدی رسیده است که می‌تواند برای فضای سبز به کار رود، درست و بهینه استفاده شود.
در این بازدید هم‌چنین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر همه دستگاه‌ها وظایف خودشان را به‌خوبی انجام دهند امیدواریم تا دو سال آینده به طور کامل بوی نامطبوع جنوب تهران ریشه‌کن شود.
عیسی کلانتری با تأکید بر نظر مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری برای جمع‌آوری و رفع بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی(ره) تصریح کرد: بوی نامطبوع محور جنوب تهران به‌ویژه در محور اتوبان قم باید از بین رود و طبق بررسی‌های صورت‌گرفته بیش از 100 نقطه آلوده‌کننده هوای جنوب تهران از جمله فاضلاب‌های شهرهای اطراف، فاضلاب‌های کارخانه‌ها،کشتارگاه‌ها، دام‌داری‌ها و مراکز جمع‌آوری پسماند سبب شده است که این بوی بد مردم و مسافران را آزار دهد.
در این بازدید محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های این شرکت برای تکمیل طرح‌های فاضلاب، توضیحاتی در زمینه چگونگی استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب ارائه داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 393
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران