پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465045 تاریخ : 1398/02/31-13:57:01
,11,
پرونده مسکن مهر در سراسر کشور تا پایان امسال بسته می شود

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جمع خبرنگاران:

پرونده مسکن مهر در سراسر کشور تا پایان امسال بسته می شود

علی نبیان با تاکید بر این مطلب که پرونده مسکن مهر در سراسر کشور تا پایان امسال بسته می شود، گفت: با افتتاح پروژه 798 واحدی مسکن مهر در شهر بیرجند، پرونده مسکن مهر در خراسان‌جنوبی، بسته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، در حاشیه مراسم افتتاح 798 واحد مسکن مهر مجتمع شهید صیاد شیرازی بیرجند، در جمع خبرنگاران، گفت: پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی با افتتاح فوق، بسته شد و این مهم با تلاش و همتی که در دولت وجود دارد رقم خورده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه با سکانداری مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، تکمیل و اتمام مسکن مهر جزو برنامه‌های با الویت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این پنجمین استانی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسید و تا پایان سال تمامی مسکن‌های مهر در سراسر کشور به جز پروژه‌هایی که مشکلات حقوقی دارند، تکمیل و به مردم تحویل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، همچنین از افتتاح پروژه راهی در سفر به خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: شروع عملیات در منطقه ویژه اقتصادی و همینطور افتتاح پروژه راهی به طول 16 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 30 میلیاردتومان از دیگر دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی بود.

نبیان با اعلام اینکه به همراه فرماندار و معاون عمرانی استاندار از شهر درمیان در خراسان جنوبی بازدید کرده است، اعلام کرد: مردم شهر درمیان مشکلاتی در خصوص مسکن داشتند که حل مشکلات آنها در بازدید و جلساتی که داشتیم در دستور کار قرار گرفت. امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در استان انجام می شود و همچنین تصویب طرح جامع درمیان، بتوانیم مشکلات مسکن مهر درمیان را در هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن حل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی را از دیگر اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد و گفت: 400 هزار واحد مسکن قرار است در سال های 98 و 99 ساخته شود. 200 هزار واحد آن در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 100 هزار واحد در بازافرینی شهری احداث می‌شود.

وی یادآور شد: به منظور تحقق طرح اقدام ملی، مقرر شده است تا سازمان ملی زمین و مسکن در تامین زمین برای 200 هزار واحدی که 100 هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 100 هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری احداث می شود در جاهایی که زمین ندارند نهایت همکاری را داشته باشد.

نبیان تامین زمین از سوی سازمان ملی زمین و مسکن را به منظور ساماندهی حاشیه‌نشینی سیستان و بلوچستان از اهم اقدامات برشمرد و گفت: در خراسان‌جنوبی تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی ابلاغ شده است و در همین رابطه، مدیرکل راه و شهرسازی استان، در حال شناسایی زمین در استان است تا به سازمان پیشنهاد دهد و پس از بررسی در سازمان ملی زمین و مسکن، در اختیار طرح اقدام ملی قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه سازمان برای تامین زمین در شمال شهر بیرجند که با کمبود زمین مواجه است، گفت: از محل 10 درصد زمین در شهرداری‌های کل کشور اراضی مورد نیاز فضای سبز در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد که در منطقه مذکور نیز پس از شناسایی توسط اداره کل راه و شهرسازی اقدامات بعدی برای واگذاری زمین فضای سبز به شهرداری انجام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران