پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465066 تاریخ : 1398/02/31-15:13:21
,17,
پرونده مدیران دو شغله در وزارت تعاون بسته شد

شریعتمداری:

پرونده مدیران دو شغله در وزارت تعاون بسته شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روسای سازمان های تابعه این وزارتخانه طی نامه مکتوبی تعهد کردند که در حوزه فعالیت خود مدیر چند شغله ندارند، چنانچه خلاف این موضوع ثابت شود این افراد حتما از شغل های خود عزل می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد شریعتمداری روز سه شنبه در حاشیه نشست شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: از زمانی که موضوع قانون منع بکارگیری دو شغله ها در مراجع قانونگذاری تصویب شد برخی مدیران که در بخش های مختلف مشغول بودند خودشان از یک شغل استعفا دادند. 

وی ادامه داد: وقتی این بحث داغ و اخبار منتشر شد فشار مضاعفی را به دستگاه ها آوردیم و در آخرین مرحله 38 نفر از دو یا چند شغله ها که مشمول این کار بودند خودشان از شغل جدا شدند. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس اعلام مدیران سازمان های تابعه این وزارتخانه، دیگر دو شغله ای مشغول به کار نیست و چنانچه خلاف آن ثابت شود عزل می شوند و بنابراین پرونده دو شغله ها بسته شد. 
شریعتمداری درباره حقوق های نجومی نیز گفت: دریافت های مازاد مصوبات قانونی و بازگرداندن آن به کسانی که این برداشت را داشتند ابلاغ می شود و این افراد مکلفند این اضافه برداشت را به صندوق های مرتبط که دولت یا شرکت های دولتی است، اقدام کنند. 
وی ادامه داد: چنانچه اقدامی در این خصوص انجام نشود مراتب به مراجع قضایی منعکس می شود تا اگر اموالی از بیت المال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد برخورد شود. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره میزان سرمایه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز گفت: 85 درصد مجموع سرمایه های «شستا» در بورس عرضه شده است و ارزش دارایی های آن 60 هزار میلیارد تومان برآورد می شود. 
وی درباره تحقیق و تفحص از شستا و نیز ادغام هلدینگ‌های پتروشیمی صندوق‌ها افزود: اگر این سهام به صورت بلوک فروخته شود 20 درصد بیشتر، ارزشگذاری می شود، بنابراین در مجموع بیش از 100هزار میلیارد تومان ارزشگذاری می شود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 505
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران