پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463494 تاریخ : 1398/02/08-17:59:19
,5,
پرونده فروش 60 میلیون درهمی به شرکت اماراتی در حال بررسی است

مدیر روایط عمومی ایرانول:

پرونده فروش 60 میلیون درهمی به شرکت اماراتی در حال بررسی است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول گفت: پرونده فروش 60 میلیون درهمی به یک شرکت اماراتی مربوط به قبل از سال 93 بوده که با پیگیری های مدیریت جدید شرکت در مراجع قضائی طرح و در حال رسیدگی می باشد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی غیاثیان افزود: این پرونده مربوط به باقی مانده طلب نفت ایرانول از شش شرکت اماراتی و نماینده آنها در ایران (شرکت نگین ستاره تارا) می باشد .

وی تاکید کرد: در این پرونده شرکت ایرانول دارای 3 چک 20 میلیون درهمی جمعا به مبلغ 60 میلیون درهم می باشد که با هماهنگی های لازم اقدام قضائی در دبی انجام و در سال گذشته نیز یک نفر بازداشت و روانه زندان شده است و اقدامات حقوقی در مورد دو چک  دیگر در حال انجام است. 

وی تاکید کرد: شرکت نفت ایرانول از نماینده این شرکت ( نگین ستاره تارا) در ایران نیز مبلغ 1200 میلیارد ریال چک دارد که پرونده از سال 95 در مجتمع ویژه اقتصادی در حال رسیدگی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران