پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490374 تاریخ : 1398/06/12-12:45:00
,10025,
پرواز 46درصد بیمه پاسارگاد با بال بیمه عمر و تأمین آتیه

پرواز 46درصد بیمه پاسارگاد با بال بیمه عمر و تأمین آتیه

بیمه پاسارگاد در پنج ماهه نخست امسال 11 هزار و 548 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که نسبت به سال قبل 46 درصد رشد داشته و بیشترین عامل این رشد هم به عملکرد خوب شرکت در رشته بیمه زندگی برمی گردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، نسبت خسارت شرکت بیمه پاسارگاد  در پنج ماهه نخست امسال به 23 درصد رسید که یکی از مناسب ترین نسبت های خسارت تلقی می‌شود.

به گزارش بانکداری ایرانی، در پنج ماهه نخست سال 97 بیمه پاسارگاد حدود هفت هزار و 920 میلیاردریال حق بیمه صادرکرده بود که امسال با توجه به  تمرکز این شرکت بر بیمه های خاص مانند بیمه عمر  زندگی  رشدی 46 درصدی را تجربه و حق بیمه تولیدی به 11 هزار و 548 میلیارد ریال رسید.

58 درصد از کل حق بیمه صادره بیمه پاسارگاد معادل شش هزار و 693 میلیارد ریال  به بیمه زندگی تعلق دارد .این در حالی است که بیمه  اجباری شخص ثالث تنها یک هزار و 850 میلیارد ریال معادل 16 درصد و بیمه درمان نیز 709 میلیارد ریال معادل 6 درصد از کل حق بیمه شرکت را تشکیل می دهد

این تحولات در حالی رخ داده است که خسارت پرداختی بیمه شخص ثالث بیشتر از بیمه زندگی است. چرا که بیمه زندگی 579 میلیارد ریال معادل 22 درصد از کل خسارت دو هزار و 680 میلیاردی بیمه پاسارگاد را به خود اختصاص داده بود اما بیمه شخص ثالث 750 میلیارد ریال معادل 28 درصد را  به خود مختص کرد همچنین با وجود اینکه بیمه درمان 6 درصد از کل  حق بیمه را به متعلق به خود  کرده بود اما 19 درصد از خسارت را از آن خود کرده بود.

بـنابراین نسبت خسارت بیمه زنـدگی برای بیمه پاسارگاد در بهترین شرایـط قرار دارد ؛ چرا که نسبت خسارت این رشته از بیمه گری 66 /8 درصد است که در بهترین شرایط در صنعت بیمه ایران است.

نسبت خسارت بیمه شخص ثالث این شرکت 56 /40 درصد و نسبت خسارت بیمه درمان 7 /71  درصد است.

شایان ذکر است که  نسبت خسارت کل بیمه پاسارگاد در پنج ماهه نخست امسال حدود 23 درصد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران