پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451179 تاریخ : 1397/12/19-17:43:52
,8,
پرده آخر نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی

برندگان مشخص شدند

پرده آخر نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی

عصر امروز (یک شنبه نوزدهم اسفند ماه 1397)، مراسم پایانی و تقدیر از برگزیدگان نخستین معاملات الگوریتمی با حضور دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در ابتدای این مراسم یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ضمن قدردانی از حاضرین در آیین پایانی نخستین رقابت معاملات الگوریتمی گفت: برگزاری این رویداد در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا سابقه نداشته و ایران پیشرو در برگزاری رقابت معاملات الگوریتمی بود.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با تاکید بر اینکه برگزاری رقابت معاملات الگوریتمی در ذهن تاریخی بازار سرمایه باقی خواهد ماند، افزود: فصل جدید داد و ستد در بازار سرمایه آغاز شده و حرکت این بازار بر مدار علم محصول این رویداد است.

یاسر فلاح  افزود: نخستین رقابت معاملات الگوریتمی با حمایت و ایده دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد و این  اقدام در آستانه ورود به ششمین دهه حیات بازار سرمایه، نقطه عطف بازار سرمایه است. 

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ضمن قدردانی از مجموعه بازار سرمایه و نهاد های مالی همراه با این رویداد اثر گذار بورسی، گفت: برگزاری این رویداد به تقویت  پایه های علمی بازار سرمایه منتهی شد.

شور و هیجان در بازار سرمایه با معاملات الگوریتمی

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد در این مراسم گفت: مسابقات معاملات الگوریتمی شور و هیجان جوانی را وارد بازار سرمایه می کند و این امکان را فراهم می سازد تا جوانانی که به دلیل نداشتن بودجه کافی وارد این حوزه نشده اند از طریق دانش آی تی و تخصص دانشگاهی آمار و ریاضی به بازار سرمایه وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه بانک پاسارگاد مسابقات کافه آی تی را به منظور شناسایی نخبگان این حوزه برگزار می کند، ابراز داشت: در این مسابقات که مربوط به استارتاپ ها است، جوانان زیر 18 سال زیادی به موفقیت های بزرگ دست یافته اند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با تبریک به تمامی شرکت کنندگان، به سازمان بورس و اوراق بهادار به دلیل این ایده تبریک گفت و ادامه داد: شرایط اقتصادی موجب شده که گاهی ناامیدی به جامعه تزریق شود. اما چنین رویدادهایی موجب می شود تا بازار سرمایه همچنان شاداب بماند.

بر اساس اعلام هیات داوری این رویداد، تیم های هرمس به سرپرستی محمد امین فلاح، الگوریتم برتر به سرپرستی محمود مرادی و تیم OVSCO به سرپرستی عمران حاجی زاده جایگاه اول تا سوم بخش سهام این رقابت را به خود اختصاص دادند.

همچنین تیم های هرمس، استلار و الگوریتم برتر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم بخش اوراق این رقابت قرار گرفتند.

تیم تریدآپ به سرپرستی جابر فولادی، تیم رستاک به سرپرستی میثم رحیمی و تیم تدبیرگران فردا به سرپرستی سجاد کریمی نیز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم بخش چالش حل مسئله ایستادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران