پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448227 تاریخ : 1397/11/16-16:15:10
,10025,
پرداخت خسارت آتش سوزی شرکت صنایع پلاستیک پوشینه

پرداخت خسارت آتش سوزی شرکت صنایع پلاستیک پوشینه

خسارت انبار شرکت صنایع پلاستیک پوشینه که به علت حادثه آتش سوزی متحمل خسارت های عمده ای شده بود، توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، خسارت آتش سوزی یکی از انبارهای محصولات تولیدی کارخانه شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در جاده ترانزیت تاکستان-ابهر به مبلغ 111 میلیارد و 107 میلیون و 731 هزار ریال در کوتاه ترین زمان ممکن توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.

بر اساس گزارش های دریافتی، با پیگیری های مدیریت بیمه های آتش سوزی و کارشناسان رسمی دادگستری شامل بررسی علت حریق، ارزیابی فیزیکی خسارت و حسابرسی های به عمل آمده مبلغ خسارت ارزیابی و طی دو مرحله علی الحساب و قطعی از محل بیمه نامه آتش سوزی به شرکت صنایع پلاستیک پوشینه پرداخت شد.
در پی وقوع آتش سوزی با شدت و ابعاد بسیار گسترده، انبار اصلی شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در شهرستان ابهر، در روز 17مرداد ماه دچار حریق شده و این حادثه موجب از بین رفتن کلیه محصولات موجود در انبار شرکت و آوار کلی سوله به مساحت 2300 متر مربع شد. در جریان این حادثه سوله و محصولات پلاستیکی BOPP موجود در آن که تولید این محصول برای اولین بار در کشور توسط این شرکت انجام شده و جهت مصارف بسته بندی کاربرد دارد، همچنین سایر محصولات تولیدی و مواد در جریان تولید به خاکستر تبدیل شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت.
گفتنی است، شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در سال 1376 با بهره گیری از تکنولوژی مدرن دنیا تأسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت تولید فیلم پلاستیکی BOPP برای اولین بار در ایران ، تولید فیلم پلاستیکی CAST FILM، تولید فیلم متالایز و چاپ فیلم و کلیشه سازی و… در زمینه صنایع چاپ و بسته بندی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران