پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463318 تاریخ : 1398/02/07-14:42:06
,10025,
پرداخت خسارت 50 میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد

پرداخت خسارت 50 میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد

با حضور مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه در گنبدکاووس، علی الحساب مبلغ 50 میلیارد ریال بابت خسارت بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از سیل پرداخت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط ‌عمومی بیمه آرمان، در دیدار دکتر کامبیز پیکارجو مدیرعامل این شرکت و هیئت همراه(معاونان فنی و مالی) با منصور طعنه گنبدی شهردار گنید، حوال? خسارت 50 میلیارد ریالی تسلیم ایشان شد.

دکتر پیکارجو در مراسم اعطای چک خسارت زیان دیدگان سیل گنبد گفت: این مبلغ، علی الحساب به منظور جبران بخشی از خسارات سیل برای دو هزار و 180 واحد خسارت دیده ارزیابی شده که به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شد و از روز دوشنبه واریز به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده آغاز می شود.

وی تاکید کرد: خسارت دیدگان در صورت داشتن اعتراض به مبلغ کارشناسی شده می‌توانند به سامانه بیمه آرمان مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایند.

منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس هم گفت: برای 4 هزار و 800 واحد خسارت دیده در سیل پرونده تشکیل شده که از این تعداد تا کنون حدود 3800 واحد ارزیابی شده است.

وی افزود: برای 26 هزار واحد مسکونی و 6 هزار واحد تجاری در گنبد کاووس تا سقف 16 میلیون تومان بیمه نامه سیل صادر شده است.

گفتنی است به دستور مدیرعامل بیمه آرمان، تیم های کارشناسی و ارزیابی این شرکت از همان روزهای اولیه وقوع سیل در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس حضور یافته و به بررسی موضوع و تعیین وضعیت آسیب دیدگان سیل پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران