پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496895 تاریخ : 1398/11/02-09:15:40
,2,
پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به مرز 9 هزار فقره رسید

مدیر امور اعتباری بانک مسکن:

پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به مرز 9 هزار فقره رسید

محمد حسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پرداخت 8 هزار و 945 فقره تسهیلات بافت فرسوده و بازآفرینی شهری از ابتدای سال جاری تا روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه برای حمایت از تولید و عرضه مسکن در هسته فرسوده و قدیمی شهرهای کشور از تمامی ظرفیت و توان تسهیلات دهی بانک به سازنده ها استفاده می شود، گفت: تا روز 21 دی ماه سال جاری، تعداد 22 هزار و 732 واحد مسکونی برای اخذ تسهیلات ویژه بافت فرسوده به بانک مسکن از سوی شرکت بازآفرینی شهری معرفی شده اند.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای معرفی شده به مدیریت شعب بانک مسکن، تا تاریخ اعلامی، مجموعا 8 هزار و 945 واحد مسکونی به مرحله انعقاد قرارداد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده رسیده اند. به تعبیر دیگر این تعداد از واحدهای معرفی شده به مدیریت شعب بانک مسکن در سراسر کشور، پس از بررسی، به مرحله انعقاد قرارداد و در نوبت پرداخت تسهیلات قرار گرفته اند.

وی یکی از مهم ترین اقدامات برای تسهیل و تسریع جریان نوسازی و بازآفرینی بافت فرسوده را پرداخت تسهیلات مناسب به پروژه های ساختمانی واقع در این محدوده است دانست، افزود: مطابق با کارنامه عملکرد به دست آمده از مجموع تسهیلات پرداخت شده در محدوده بافت فرسوده کشور، در ماه های گذشته از سال جاری رقمی معادل 278 میلیارد و 125 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن به روند تسهیلات دهی به متقاضیان‌ بافت فرسوده در تهران اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا 21 دی ماه، مجموعا 2 هزار و 238 واحد مسکونی به مرحله انعقاد قرارداد برای اخذ این نوع تسهیلات در شعب بانک مسکن رسیده اند که بالاترین سطح به لحاظ تعداد در میان استان های کشور محسوب می شود.

به گفته وی پس از تهران، استان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اردبیل به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات منعقده در حوزه بافت فرسوده را به خود اختصاص داده اند.

علمداری همچنین یکی از مهم ترین شرایط اخذ تسهیلات در بافت فرسوده را پیشرفت حداقل20 درصدی پروژه اعلام کرد و افزود: پروژه های ساختمانی در بافت فرسوده، برای دریافت تسهیلات مشارکت مدنی باید به مرحله 20 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران