پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250245 تاریخ : 1395/09/10-14:31:46
,10028,10030,
پرداخت تسهیلات 15 میلیارد ریالی به عشایر تهران

پرداخت تسهیلات 15 میلیارد ریالی به عشایر تهران

مدیرکل امور عشایر استان تهران از پرداخت تسهیلات 15 میلیارد ریالی به عشایر این استان خبر داد افزود: سال گذشته عشایر استان تهران 65 هزار تن انواع تولیدات لبنی، گوشت، زراعی و باغی داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،سیروس نصیری ، گفت: در حال حاضر 3000 خانوار عشایری با جمعیتی معادل 20 هزارنفر در 10 شهرستان استان تهران پراکنده هستند که توسط هشت شرکت تعاونی عشایری و یک اتحادیه عشایر استانی به آنها خدمات رسانی انجام می شود.

وی افزود: این عشایر کوچ‌رو در 100 روز سال از 15 خردادماه تا 20 شهریورماه در مناطق ییلاقی با دام و خانوار کوچ می کنند که بالغ بر 700 هزار راس واحد دامی در اختیار دارند به این ترتیب از دامداران استان محسوب می شوند. در شرایطی که عشایر استان تهران بر اساس جمعیت شاید جمعیت کمی شامل شوند اما بخش عمده ای از تولید به خود اختصاص داده اند.

وی همچنین از اختصاص وام کم بهره به عشایر استان تهران خبر داد و افزود: به منظور افزایش تولیدات جامعه عشایر استان تهران 15 میلیارد ریال اعتبار بصورت مستقیم از طریق اعتبارات خشکسالی به آنها پرداخت می شود که می تواند در رونق تولید و اشتغال عشایر نقش بسزایی داشته باشد.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر 80 درصد از مبلغ این وام جذب شده و بخش دیگر اعتبارات نیز در آینده نزدیک جذب خواهد شد. این تسهیلات به منظور کمک اقتصادی به خانوارهای عشایراستان تهران در نظر گرفته شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران