پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491348 تاریخ : 1398/07/08-11:13:42
,1,
پرداخت بیش از یک هزار و 261 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک صادرات مازندران

قدردانی استاندار مازندران از بانک صادرات ایران؛

پرداخت بیش از یک هزار و 261 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک صادرات مازندران

استاندار مازندران با اهدای لوحی، از عملکرد بانک صادرات این استان به دلیل پرداخت تسهیلات در راستای رونق تولید و تعامل مثبت و سازنده با استانداری و فرمانداری‌های تابعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احمد حسین‌زادگان در بخشی از این لوح خطاب به مدیر شعب بانک صادرات مازندران آورده است: «بدینوسیله از اهتمام مجدانه جنابعالی و همکارانتان در پرداخت مناسب تسهیلات در راستای رونق تولید و تعامل مثبت و سازنده با مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه قدردانی می‌کنم.»

بانک صادرات استان مازندران، طی شش ماهه اول سال 98، تعداد چهار هزار و 189 فقره تسهیلات حمایتی به مبلغی بالغ بر یک هزار و 261 میلیارد ریال را برای حمایت از بخش‌های مختلف جامعه از قبیل ازدواج، مشاغل خانگی، اقشار ویژه و حوادث غیر مترقبه و... به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
این بانک برای توسعه اشتغال و حمایت از کارآفرینی طی شش ماه نخست سال جاری، 124 فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی و خوداشتغالی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و اداره کار و امور اجتماعی به ارزش  34 میلیارد ریال اختصاص داد.
همچنین با اعطای411 فقره وام به ارزش245 هزار و 511 میلیون ریال برای حمایت از اقشار ویژه (خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران)، 664 فقره وام به ارزش 133هزار و451 میلیون ریال برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و تعداد 24 فقره وام به مبلغ هفت هزار و 220 میلیون ریال به منظور ترمیم بافت فرسوده و 749 فقره وام به مبلغ 92 هزار و 440 میلیون ریال برای حوادث قهری (سیل فروردین 98) تخصیص داده است. 
در همین راستا، این بانک با هدف ترغیب و تسهیل شرایط ازدواج در بین جوانان و در راستای عمل به تکالیف اجتماعی خود، با تخصیص 663 هزار و 450 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، سهم قابل توجهی را در تسهیل شرایط ازدواج متقاضیان برعهده داشته به نحوی‌که در این مدت، زمینه ازدواج 2،072 نفر از جوانان استان را سرعت بخشید. 
همچنین در راستای حمایت از زندانیان و جرایم غیرعمد تعداد 9 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ چهار هزار و 626 میلیون ریال و تعداد 117 فقره وام قرض الحسنه خرد به مبلغ چهار هزار و 890 میلیون ریال در بخش های درمان و ضروری پرداخت شده است.
این مدیریت همچنین با پرداخت 18 فقره تسهیلات به مبلغ 75 هزار و 330 میلیون ریال به معرفی‌شدگان از سوی ستاد تسهیل رفع موانع تولید، نقشی موثر در رفع مشکلات آنان داشته است. 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران