پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 552913 تاریخ : 1399/11/17-16:04:06
,2,
پرداخت بیش از 8هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط اگزیم بانک

پرداخت بیش از 8هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط اگزیم بانک

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک در 9 ماهه 1399 بیش از 8هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی صالح آبادی در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر با خبرنگاران که به صورت وبینار برگزار شد، با بیان اینکه بانک توسعه صادرات وظیفه اصلی خود را حمایت از صادرات کالا و خدمات کشور قرار داده، تصریح کرد: بانک توسعه صادرات ایران، برای پرداخت تسهیلات به صادرکنندگانی که رتبه اعتباری خوبی دارند، معوقات بانکی ندارند و چک برگشتی ندارند، با هیچ گونه محدودیت منابع مالی چه ریالی و چه ارزی مواجه نیست.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی این بانک حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی است، اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به شرایط کشور، توسعه صادرات غیرنفتی از اهمیت ویژه تری نسبت به گذشته برخوردار شده و علیرغم تحریم ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند، ارز مورد نیاز کشور از محل صادرات غیرنفتی تامین شده است.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه این بانک بیش از هر زمان دیگری خود را متعهد به توسعه صادرات غیرنفتی می داند، افزود: صادرکنندگان از بانک انتظار دارند تسهیلات ارزی و ریالی و خدمات مالی و غیرمالی در اختیارشان قرار دهد و ما با 38 شعبه در سراسر کشور تلاش می کنیم ارتباط منظمی را با بیشتر صادرکنندگان داشته باشیم.
وی افزود: بانک توسعه صادرات منابع قابل توجهی از صندوق توسعه ملی را برای پرداخت تسهیلات به شرکت ها و بنگاه های تولیدی و صادرات محور جذب و پرداخت کرده است و با تمام امکانات موجود، آماده است که بتواند در حوزه نقل و انتقال و تامین مالی صادرات از فعالان تجاری حمایت کند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات اظهار داشت که این بانک از پیشگامان استفاده از بستر بانکداری باز است و توجه ویژه ای به موضوع بانکداری دیجیتال دارد.


100 درصد صادرکنندگان ممتاز مشتری بانک توسعه صادرات هستند
علی صالح آبادی با بیان اینکه 100 درصد صادرکنندگان دارای رتبه ممتاز کشوری در سال 99 مشتری اگزیم بانک ایران هستند، گفت: 91 درصد صادر کنندگان نمونه ملی نیز مشتری بانک توسعه صادرات هستند.
این مقام مسئول تصریح کرد:بانک توسعه صادرات ایران توانسته است با پایش ایفای تعهدات مشتریان خود، کمترین عدم رفع تعهد ارزی را بین بانک ها به خود اختصاص دهد.

افتتاح شعبه کاشان بانک توسعه صادرات در روز شنبه
وی از افتتاح شعبه جدید کاشان این بانک در روز شنبه خبر داد و اعلام کرد: هفته آینده و در روز شنبه شعبه جدید کاشان بانک توسعه صادرات در محل جدید افتتاح خواهد شد.
مدیر عامل اگزیم بانک ایران خاطرنشان کرد: این شعبه، تنها شعبه بانک توسعه صادرات است که در اتاق بازرگانی کاشان مستقر بوده و ساختمان جدید آن تجهیز شده است.
صالح آبادی خاطرنشان کرد: شعبه کاشان در طول 4 سال فعالیت خود، خدمات فراوانی را به تعداد زیادی از صادرکنندگان فرش و گلاب در این شهر ارائه کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران