پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449446 تاریخ : 1397/12/01-11:23:08
,17,25,22,
پرداخت بیش از 5400 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

پرداخت بیش از 5400 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال 97 ، حدود 5440 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شاتا، بهروز اسودی در یکصد و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال 97 و بمنظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ، 242 واحد تولیدی استان تاکنون موفق به دریافت تسهیلات به ارزش حدود 5440 میلیارد ریال از بانک ها شده اند.

وی افزود : از مجموع این تعداد واحد تولیدی که تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند ، 76 واحد به ارزش 4960 میلیارد ریال سهم صنعت و 166 واحد به ارزش 480 میلیارد ریال سهم کشاورزی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه 124 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش 2410 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که با پرداخت این مبلغ تسهیلات زمینه اشتغال 335 نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تاکنون بیش از 1740 واحد تولیدی استان متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند که با همکاری و همراهی بانک های عامل، 605 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 14هزار میلیارد ریال به بانکها معرفی شده اند.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست عنوان کرد: در این جلسه گزارش عملکرد بانک های عامل در خصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات بررسی و آخرین ابلاغیه ها و آئین نامه های دریافتی ارائه شد.

بهروز اسودی با اشاره مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات ، زیربنایی و تامین اجتماعی شش واحد تولیدی اتومبیل سازی فردا ، آسیا لنت ، نمک سینا ، پارسیان پلاستیک پژوهان ، سیمان بیارجمند و کشت و صنعت نانا بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد.

وی اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات 699 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع 1607 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 72 درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.

بهروز اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه اذعان داشت: 44 درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، 18درصد مربوط به امور زیربنایی ، 16درصد مربوط به امور مالیاتی ، 11درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران