پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250937 تاریخ : 1395/09/17-13:37:45
,10026,
پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران برای سه حادثه در قزوین

پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه ایران برای سه حادثه در قزوین

بیمه ایران بیش از 12میلیارد ریال خسارت جانی (دیه) بابت یک حادثه رانندگی در استان قزوین پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، بر اثر انحراف به چپ و بی احتیاطی یک دستگاه کامیون و برخورد با یک دستگاه وانت در شهر آبگرم که مصدومیت شدیدراننده غیر مقصر وانت ، عدم تحرک جسمی و کلامی و افت شدید قوای عالیه مغزی او را در پی داشت ، پرونده ای از سوی شرکت سهامی بیمه ایران دراستان قزوین تشکیل شد.

بر اساس این گزارش ، پس از طی مراحل قانونی پرونده ، بابت غرامت جرح  راننده غیر مقصر چکی به مبلغ 12میلیارد و 281میلیون و 980هزار ریال با حضور مدیرکل بیمه ایران استان قزوین و رییس بیمه ایران شعبه تاکستان  در منزل مصدوم حادثه به خانواده ایشان پرداخت شد .

مدیر کل بیمه ایران استان قزوین در حاشیه این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده مصدوم حادثه گفت: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان تنها بیمه گر دولتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور ارائه خدمات مناسب و مطلوب و در جهت ادای تعهدات خود نسبت به بیمه گذاران و به جهت جبران خسارت های وارده به بیمه گزاران شرکت ، با ارائه کارشناسی دقیق خسارتهای وارده را پرداخت می نماید.

"محسن شمس" افزود: خوشبختانه مالک خودرو مقصرحادثه بیمه نامه شخص ثالث وحوادث رانندگی داشت از این رو کل خسارت وارده بابت دیه و خسارت مالی اتومبیل مقابل? به زیان دیده این حادثه رانندگی از محل این بیمه نامه پرداخت شد.

وی یادآور شد : با توجه به گستره بسیار مناسب شبکه فروش و پرداخت خسارت بیمه در سراسر کشور ،خسارت های واردشده به بیمه گزاران با استفاده از پوشش های بیمه ای مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن و در یک فرایند کارشناسی حرفه ای پرداخت می شود .

در ادامه ، اعضای خانواده مصدوم حادثه سید کمال خضری جوادی از مسوولین شرکت بیمه ایران استان قزوین برای انجام تعهدات خود قدردانی کردند .


8 میلیارد ریال خسارت برای دو پرونده آتش سوزی

براساس گزارشی دیگر، بیمه ایران استان قزوین همچنین بیش از 8 میلیارد ریال بابت جبران خسارت برای دو پرونده آتش سوزی پرداخت کرد .    

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین در مراسم اهدای چک به بیمه گذاران این پرونده ها گفت : از مجموع مبلغ هشت میلیارد و 131میلیون و 961هزار ریال برای این دو پرونده آتش سوزی، معادل5 میلیارد و 36میلیون و 961هزار ریال مربوط به فروشگاه پوشاکی است که در خرداد ماه امسال دچار حریق شد .

"محسن شمس " افزود: در خردادماه امسال فروشگاه مزبور به علت رعایت نکردن اصول ایمنی  در سیم کشی  برق انبار دچار حریق شده و به ساختمان ، موجودی و اثاثیه آن خسارت وارد شده است .

این مسوول اظهارکرد: طبق گزارش کارشناسان ، خسارت برآوردشده طبق شرایط بیمه نامه مورد تایید مدیریت ستادی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به پرداخت 3 میلیارد و 95میلیون ریال برای دیگر پرونده خسارتی استان که مربوط به کارخانه پلاسکو کار سایپا بوده است اضافه کرد: علت این حادثه حریق ناشی از اتصال برق بوده است  .

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین گفت : بیمه ایران متناسب با خدمات و تعهدات خود همواره کوشیده به بهترین شکل ممکن ضمن جبران خسارات واردشده به بیمه گذاران خود، در قبال وعده ها و تعهدات پایبند باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران