پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464328 تاریخ : 1398/02/22-09:25:33
,1,
پرداخت بدون توقف عوارض آزادراه ها خدمتی دیگر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پرداخت بدون توقف عوارض آزادراه ها خدمتی دیگر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند با استفاده از سرویس «برداشت مستقیم پیمان» این بانک، عوارض عبور از آزادراه هایی که دارای تگ الکترونیک هستند را بدون توقف پرداخت نمایند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در حال حاضر اخذ عوارض در تعدادی از آزادراه‌ها، تنها به‌صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد و رانندگان وسایط نقلیه موظف به پرداخت عوارض از درگاه‌های متصل به این سامانه می‌باشند. 

بر این اساس، مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانند، علاوه بر امکان پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی با کارت‌های شتابی این بانک، از سرویس برداشت مستقیم پیمان نیز استفاده کنند.

در این راستا، با ورود به سایت NSPAY.IR و اضافه نمودن پلاک خودرو، با تعیین مبلغ مشخص و محدود، مجوز برداشت از سپرده خود در بانک را ثبت نموده تا در صورت عبور از آزادراه‌ها، مبلغ عوارض به‌صورت خودکار از حساب وی کسر شود.

خاطرنشان می‌سازد، در فاز بعدی امکان اخذ قبض عوارض از سامانه و پرداخت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک نیز مهیا خواهد شد.

 لینک دانلود راهنمای کاربری



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران