پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509707 تاریخ : 1398/12/26-12:36:31
,17,22,
پرداخت بالغ‌بر 400 میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان خبر داد:

پرداخت بالغ‌بر 400 میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان از پرداخت 441 میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، مریدی، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان اظهار داشت: پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در 10 ماهه گذشته 19 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است که این میزان عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده بین هزار و 216 دهیاری، 42 شهرداری و 13 فرمانداری جهت روستاهای فاقد دهیاری توزیع‌شده است.
وی افزود: در سال 96 مبلغ 356 میلیارد تومان و در سال 97 نیز مبلغ 557 میلیارد تومان عوارض ارزش‌افزوده با رشد 56 درصدی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توزیع‌شده است.
مریدی میزان استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده به تولیدکنندگان و صادرکنندگان را در سال 96 مبلغ 74 میلیارد تومان و در سال 97 نیز مبلغ 324 میلیارد تومان با نرخ رشد 336 درصدی اعلام کرد و افزود: هرمزگان رتبه اول را در استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده به تولیدکنندگان و صادرکنندگان دارد.
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تصریح کرد: در تمام کشورها مالیات عامل توسعه و آبادانی است که در سال‌های اخیر با توجه به مبالغی که سهم استان بوده و بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع‌شده است، مردم و مسئولان به عینه شاهد اجرا و افتتاح پروژه‌هایی از محل عوارض ارزش‌افزوده هستند.
مریدی گفت: در همین راستا بوستان‌ها و پارک‌هایی در مناطق مختلف استان ازجمله بندرلنگه، بستک، جناح، قلعه قاضی، حاجی‌آباد احداث‌شده و همچنین پروژه‌های عمرانی در شهر بندرعباس از محل عوارض ارزش‌افزوده اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 423
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران