پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533193 تاریخ : 1399/10/01-23:16:48
,17,11,
پرداخت 60 درصد از تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری ویژه موضوع کرونا

تا سی ام آذرماه

پرداخت 60 درصد از تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری ویژه موضوع کرونا

مدیرکل دفتر بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تا سی ام آذرماه 1399 با پرداخت حدود 60 درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت های حمل ونقل برون شهری آسیب دیده از کرونا، میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این بخش به رقم 2880 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش بانک و صنعت، محسن صادقی، مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: از مجموع چهار هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری، 2880 میلیارد تومان به متقاضیان در بخش حمل و نقل جاده ای و هوایی، ریلی و دریایی پرداخت شده است.

صادقی گفت: دولت در دو بخش به حمل و نقل عمومی برون شهری تسهیلات پرداخت کرده است. بخش اول به طور ویژه حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی هستند که آسیب بسیار شدیدی از شیوع کرونا دیدند و بخش دیگر حمل ونقل عمومی برون شهری که با آسیب های قابل توجهی روبرو شدند. در مجموع حدود 217 هزار پرونده از سوی شرکت های حمل ونقلی برای دریافت این وام تشکیل شده که از این رقم، حدود 153 هزار پرونده به ارزش 2880 میلیارد تومان به پرداخت رسیده و باقی پرونده ها نیز در فرایند پرداخت قرار دارند.

بر اساس این گزارش ، صادقی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات ویژه شرکت های بزرگ حمل ونقل هوایی و ریلی افزود: تاکنون در بخش هوایی، از مجموع 29 پرونده که درخواست بیش از 2553 میلیارد تومان تسهیلات داشته اند، پرونده 10 شرکت به ارزش بیش از 1750 میلیارد تومان پرداخت شده است. در حوزه ریلی نیز از مجموع 60 پرونده متقاضیان با ارزش تقریبی 875 میلیارد تومان، تسهیلات 18 شرکت پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی به آن ها نیز حدود 170 میلیارد تومان است.

این مقام مسئول ادامه داد: از مجموعه کل درخواست های ثبت شده در سامانه کارا جهت اخذ تسهیلات حمایتی کرونا در بخش حمل و نقل که معادل حدود 275 هزار نفر شاغل است، تسهیلات معادل 175 هزار شاغل پرداخت گردیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران