پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463143 تاریخ : 1398/02/03-12:24:15
,10028,
پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از طلب تامین اجتماعی از سوی دولت

پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از طلب تامین اجتماعی از سوی دولت

سرپرست سازمان تامین اجتماعی: به استناد بند «و» تبصره 5 بودجه سال 97 قرار است 50 هزار میلیارد تومان از این طلب از سوی دولت پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، محمدحسن زدا ، سرپرست سازمان تامین اجتماعی امروز (سه شنبه) در نشست خبری درباره طلب سازمان تامین اجتماعی و اینکه چگونه از سوی دولت پرداخت شود، تصریح کرد: به استناد بند «و» تبصره 5 بودجه سال 97 قرار است 50 هزار میلیارد تومان از این طلب از سوی دولت پرداخت شود.

 

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: دولت از تامین اجتماعی خواسته تا برنامه های خود را اعلام کند که البته این رقم را نقدی به ما نمی دهند بلکه از طریق خوراک پالایشگاه و تهاتر است که در تامین اجتماعی چندین پیشنهاد را تنظیم کرده ایم و امروز با دولت جلسه ای داریم تا به سمت نهایی شدن برویم. 

 

وی ادامه داد: امیدواریم در سال 98 نیز این 50 هزار میلیارد تومان از سوی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود.

زدا در خصوص استخدام سازمان  تامین اجتماعی گفت: استخدام در قسمت بیمه نداریم، لذا در قسمت پرستاری اینکه امسال استخدام داشته باشیم زیاد است اما قطعی نیست.

 

وی درباره اشکالات در سیستم نوبت دهی الکترونیکی اظهار کرد: سیستم نوبت دهی در بخش درمان دچار مشکل نیست، به دلیل اینکه رایگان است و با توجه به شرایط اقتصادی تقاضا 20 برابر افرایش یافته است.

 

درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه کسب و کارهای نوین اینترنتی اینچنین گفت: اگر کسب و کاری دارای کارگاه ثابت باشد تحت پوشش بیمه اجباری و اگر نباشد تحت پوشش بیمه توافقی قرار می گیرد. با شرکت هایی چون اسنپ و تپسی نیز توافقنامه اولیه امضا شده است.

 

طبق گفته زدا افرادی که در منزل مشغول به کاری هستند به عنوان مثال برنامه نویسی و کدنویسی انجام می دهند، می توانند در شورای عالی فضای مجازی ثبت نام کنند. از آنجا که برای بیمه اجباری امکان ورود به منازل وجود ندارد، از طریق بیمه توافقی پوشش را انجام می دهیم.

 

زدا با اشاره به حوزه کاری وزارت ارشاد گفت: افرادی که در حوزه مطبوعات کار می کنند و در منزل اموری چون تایپ و... را انجام می دهند با معرفی وزارت ارشاد بیمه توافقی می شوند.

 

وی درباره مدیران بازنسشته و دو شغله های شرکت تابعه اظهار کرد: اعضای شرکت تابعه برخی خودشان استعفا دادند و برخی را ما استعفایشان داده ایم. در سازمان تامین اجتماعی برای این شرکت ها اعضای هیئت مدیره نیاز داریم. افراد رزومه بفرستند و به سرعت از طریق مصاحبه افراد انتخاب و جایگزین شوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در هیئت های تخلفات اداری رفتن بازنشسته ها و دوشغله ها اتفاق افتاده است، افزود: برای اولین بار از نیروی زن هم استفاده کردیم. انتصاب ها در هیئت مدیره شستا هم با سوابق و شایستگی ها لحاظ می شود و در تامین اجتماعی از این خبرها نیست که ژن های خوب بدون صلاحیت انتخاب شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران