پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447316 تاریخ : 1397/11/08-13:33:25
,8,
پرداخت 29 هزار میلیارد ریال اقساط صکوک به دارندگان اوراق

پرداخت 29 هزار میلیارد ریال اقساط صکوک به دارندگان اوراق

از ابتدای سال 97 تا پایان دی ماه بالغ بر 29 هزار میلیارد ریال اقساط انواع صکوک به حساب دارندگان این اوراق واریز شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، غلامرضا ابوترابی ضمن تشکر از بانیان صکوک بابت پرداخت به موقع اقساط  این اوراق گفت: از ابتدای سال 1397 تا پایان دی ماه بالغ بر 29 هزار میلیارد ریال اقساط انواع صکوک از سوی بانیان اوراق به حساب شرکت های واسط مالی واریز شده و سپس توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان عامل پرداخت به حساب دارندگان این اوراق واریز شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، با اشاره به اهمیت وصول به موقع اقساط انواع صکوک و واریز آنها به حساب دارندگان اوراق در مواعد مقرر افزود: این شرکت با همکاری شرکت رایان بورس، سامانه پیامکی جهت یادآوری سررسید اقساط را به اعضای هیات مدیره بانیان و نمایندگان ضامنین مربوط راه اندازی کرده و این سامانه از ابتدای بهمن ماه سال جاری وارد فاز اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری تاکنون 10 مورد انواع صکوک به ارزش بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال سررسید شده و مبلغ اقساط و اصل این اوراق در مواعد مقرر پرداخت شده است.

ابوترابی در ارتباط با انتشارهای پیش رو هم اظهار داشت: در حال حاضر، موافقت اصولی 9 مورد انواع صکوک اجاره، منفعت و رهنی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شده که در مراحل مختلف جهت کسب مجوز انتشار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران