پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513448 تاریخ : 1399/03/06-18:01:41
,1,22,
پرداخت 1800 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

پرداخت 1800 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از همکاری با بانک مهر ایران و پرداخت یک هزار و 800 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، قنبر موسی نژاد در دیدار با مدیر شعب بانک مهر ایران در استان ایلام بیان داشت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در برنامه ششم این است که پرداخت ها و خدمات این نهاد به سمت قرض الحسنه برود تا تأثیر آن در زندگی مردم بیشتر شود.

وی ادامه داد: از بدو تأسیس کمیته امداد در چهارچوب اداری این نهاد همواره واحدی به نام «امور وام» وجود داشته و از سالهای گذشته نیز صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه راه اندازی شده که نشان دهنده اهمیت پرداخت های قرض الحسنه ای در این نهاد است.

موسی نژاد با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده های مددجو از برنامه های مهم کمیته امداد است تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف یکی از زمینه های مهم برای تحقق این موضوع است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تقدیر از همکاری و تعامل خوب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: سال گذشته 168 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از طرف این بانک به بیش از هزار و 800 مددجوی این نهاد پرداخت شده است.

موسی نژاد افزود: از این میزان تسهیلات ،66 میلیارد ریال آن وام قرض الحسنه اشتغال و 102 میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه حمایتی بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 518
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران