پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465102 تاریخ : 1398/02/31-17:42:16
,1,
پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران 7 میلیارد ریال جایزه می‌گیرند

با اجرای طرح «فروش طلایی 2» باشگاه مشتریان؛

پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران 7 میلیارد ریال جایزه می‌گیرند

رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران گفت: پذیرندگان پایانه‌های فروش این بانک در شش ماه پیش رو با مشارکت در طرح «فروش طلایی 2» به قید قرعه از هفت میلیارد ریال جوایز نقدی برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عباس خرازی افرا در تشریح این طرح افزود: باشگاه مشتریان این بانک به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در استفاده از خدمات متنوع  بانکداری الکترونیک، طرح «فروش طلایی 2» را برای پذیرندگان پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران با اهدای هفت میلیارد ریال جوایز نقدی به 231 پذیرنده به قید قرعه به مدت شش ماه از ابتدای خرداد 98 تا پایان آبان ماه، برگزار می‌کند. 

خرازی افرا خاطرنشان کرد: در این طرح پذیرندگان بر اساس حداقل مجموع مبالغ تراکنش‌ پایانه‌های فروش و میانگین منابع کل حساب‌های خود به غیر از حساب بلندمدت، در مدت زمان اجرای این طرح مشمول دریافت امتیاز و شرکت در قرعه کشی می‌شوند.
به گفته وی، تعداد یک جایزه نقدی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای یک نفر، تعداد 30 جایزه نقدی هر یک به ارزش 50 میلیون ریال برای 30 نفر، تعداد 100 جایزه نقدی هر یک به ارزش 20 میلیون ریال برای 100 نفر و تعداد 100 جایزه نقدی هر یک به ارزش 10 میلیون ریال برای 100 نفر، مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای پذیرندگان پایانه‌های فروش در طرح «فروش طلایی 2» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
این گزارش می‌افزاید: بانک صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا 40 درصد و در برخی مناطق تا 80 درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.
میانگین زمان تراکنش در 80 درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  5/5 ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، و درنتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال 98 انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
در راستای کاهش زمان حضور تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری(EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.
بانک صادرات ایران با بیش از 67 سال قدمت، با ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و شعب گسترده در سراسر کشور سهم عمده‌ای در پاسخگویی به نیازهای بانکی و مالی بنگاه‌های اقتصادی و هموطنان داشته است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران