پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496671 تاریخ : 1398/10/26-18:00:33
,10028,22,
پخت 2000 پرس غذای گرم در هر وعده برای سیل زدگان

پخت 2000 پرس غذای گرم در هر وعده برای سیل زدگان

معاون سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این تیم‌ها در شروع فعالیت در هر وعده 2 هزار پرس غذا پخت و بین سیلزدگان توزیع می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، قربان میرزایی افزود: چند تیم هم اکنون کارگزاران و نیروهای حج و زیارت استان‌های سیستان و بلوچستان و نیز خراسان جنوبی به عنوان استان معین اعزام شده است.

وی عنوان کرد: تیمی هم از سازمان مرکزی در این مناطق حضور یافته تا با هماهنگی با ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان نسبت به مدیریت و توسعه ارتقا سطح خدمت رسانی به سیلزدگان به تناسب نیاز و شرایط اقدام نمایند.

قربانی اظهار کرد: پخت و توزیع غذای گرم از دیروز با استقرار تیم‌ها در روستای نگور و برخی دیگر از مناطق آغاز شده و بخشی از منابع لازم هم از محل کمک‌های خیرین و کارگزاران تأمین گردیده است.

معاون سازمان حج و زیارت تصریح کرد: هم اکنون حج و زیارت استان‌های کرمان و یزد هم آمادگی لازم برای اعزام نیرو و خدمت رسانی به سیلزدگان را دارد و در صورت اعلام نیاز؛ فوری اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین نمایندگی مقام معظم رهبری در حج و زیارت هم نمایندگانی را در حوزه اهل سنت در کنار این تیم‌ها در مناطق سیلزده مستقر کرده تا نسبت به ارائه خدمات فرهنگی و دینی و شرعی مورد نیاز سیلزدگان اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران