پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399241 تاریخ : 1397/07/24-17:26:03
,5,
پتروشیمی ها بر اساس تعهدبه نیما ارز تزریق می کنند

وزیر نفت:

پتروشیمی ها بر اساس تعهدبه نیما ارز تزریق می کنند

وزیر نفت از تزریق ارز توسط پتروشیمی ها به سامانه نیما ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیژن زنگنه  وزیر نفت امروز سه شنبه(24 مهرماه) در حاشیه کنگره راهبردی نفت و نیرو درمورد عرضه ارز توسط پتروشیمی ها به سامانه نیما، اظهار کرد: تزریق ارز در سامانه خوب است و پتروشیمی ها طبق تعهدی که به ما داده اند تا کنون عمل کرده اند.

وی درمورد نقش صنعت پتروشیمی در اقتصاد با توجه به تحریم ها گفت: این  که بعضی ها می گویندتحریم ها بیشتر می شوددرست نیست تحریم ها اکنون نیزدرحال اعمال است . 
وزیر نفت با اشاره به نقش پر رنگ صنعت پتروشیمی، تصریح کرد: پتروشیمی برای ما ارز می آورد. هم در تولید داخل نقش دارند و حدود 5.5 تا 6 میلیارد دلار محصول به داخل عرضه می کنند که خوراک واحد های پایین دستی می شود و هم حدود 12 میلیارد دلار از طریق صادرات ارزآوری دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران