پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488509 تاریخ : 1398/05/06-15:41:10
,11,10028,
پایگاه مشاوره سلامت در متروی تهران برگزار می شود

همزمان با روز جهانی مبارزه با دیابت و روز ملی اهدای خون

پایگاه مشاوره سلامت در متروی تهران برگزار می شود

شرکت بهره بردای متروی تهران همزمان با روز جهانی مبارزه با دیابت و روز ملی اهدای خونپايگاهمشاوره و اطلاع رسانی سلامت محور رابرگزار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت بهره بردار ی راه آهن شهری تهران و حومه به مناسبت روز ملی اهدای خون، گروه ره آورد معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با مشارکت و همکاری سرای محله صددستگاه پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی با عنوان "اهدای خون، اهدای زندگی، احیای بخشش" برگزار می کند.

در این برنامه فرهنگی و اجتماعی که با هدف توسعه و ارتقای بیشتر فرهنگ سلامت اجتماعی با تأکید بر افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو برگزار می شود و کارشناسان ضمن انجام تست فشار خون نسبت به مشاوره خدمات رایگان ارایه می دهند.

برنامه روز ملی اهدای خون روز سه شنبه 8 مرداد 98 از ساعت 8 صبح در ایستگاه پیروزی برگزار می شود.

همچنین به مناسبت روز جهانی مبارزه با هپاتیت و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز بهداشت استان البرز پویش مشاوره و اطلاع رسانی مبارزه و پیشگیری از ابتلا به بیماری هپاتیت را نیزبرگزار می کند.

کارشناسان حوزه سلامت در ایستگاه های محمدشهر، گلشهر، امام خمینی (ره)، ترمینال جنوب، صادقیه و میدان آزادی در روزهای 6 و 7 مرداد ماه سال جاری از ساعت 8 تا 13 به ارایه خدمات رایگان می پردازد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران