پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 462992 تاریخ : 1398/01/28-17:53:54
,2,
پایان سومین جشنواره ایده های برتر دانش آموزی استان تهران با حمایت بانک ملی ایران

پایان سومین جشنواره ایده های برتر دانش آموزی استان تهران با حمایت بانک ملی ایران

سومین جشنواره ایده های برتر دانش آموزی استان تهران با حمایت بانک ملی ایران و با حضور مدیران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی در کانون سمیه شهر ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یک هزار و 507 دانش آموز، ایده های خود را به دبیرخانه این جشنواره در پژوهش سرای دانش آموزی به عنوان قطب ایده پردازی و خلاقیت ارسال کرده بودند.

پس از طی سه مرحله داوری، از میان این آثار 138 ایده و 174 دانش آموز در مرحله نهایی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان مستعد و نیز کمک به تبدیل ایده های برتر به طرح، اختراع و نمونه تولیدی، از اهداف این جشنواره است.

کانون جوانه های بانک ملی ایران که نهادی برای ارتقای دانش اقتصادی و بانکی گروه سنی کودک و نوجوان است نیز با حمایت از این رویداد، بار دیگر نقش خود را به عنوان یک توسعه گر در حوزه علم و دانش به نمایش گذاشت.


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران