پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452642 تاریخ : 1398/01/20-14:58:22
,5,
پالایشگاه‌های هندی سفارشات نفت ایران برای ماه می را به تعویق انداختند

در انتظار شفاف‌سازی آمریکا درباره معافیت؛

پالایشگاه‌های هندی سفارشات نفت ایران برای ماه می را به تعویق انداختند

پالایشگاه‌های هندی در انتظار شفاف‌سازی آینده معافیت‌های آمریکا، سفارشات خود برای بارگیری نفت ایران در ماه می را به تعویق انداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، 4 منبع آگاه خبر دادند، پالایشگاه‌های هندی در انتظار شفاف‌سازی معافیت‌های آمریکا، سفارشات خود برای بارگیری نفت ایران در ماه می را به تعویق انداختند.

تحت معافیت کنونی، به هند، که پس از چین بزرگ‌ترین واردکننده نفت از ایران است، اجازه داده شده است هر ماه 9 میلیون بشکه نفت از ایران خریداری کند.

یکی از منابع می‌گوید: هند امیدوار است ظرف 7 تا 10 روز آینده در مورد تمدید معافیت خود آگاه شود و همچنین در صورتی که این معافیت تمدید شود میزان نفتی که هند مجاز است از ایران وارد کند هم مشخص خواهد شد.

یکی از منابع می‌گوید: ما نمی‌دانیم آمریکا چه در ذهن دارد و آیا به هند اجازه خواهد داد از ایران نفت بخرد یا خیر.

ماه گذشته منابع آگاه به رویترز گفتند که تحت معافیت کنونی هند می‌تواند روزانه 300 هزار بشکه از ایران نفت خریداری کند، که این نصف میزانی است که قبل از اعمال تحریم‌ها از ایران وارد می‌شد. هند تمایل دارد با همین میزان کنونی به واردات نفت خود از ایران ادامه دهد.

یکی دیگر از منابع گفت: تحریم‌هایی که آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران وضع کرده است آینده خرید نفت از ایران را نامشخص‌تر کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران