پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451984 تاریخ : 1398/01/06-14:53:32
,15,
پاسخگویی دستگاههای زیرمجموعه وزارت ارتباطات به مردم استان سمنان

پاسخگویی دستگاههای زیرمجموعه وزارت ارتباطات به مردم استان سمنان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان به همراه سایر مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان با حضور در سامانه پاسخگویی 111 استانداری سمنان به سوالات مردم در زمینه های مختلف پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید مسعود میر رضایی با اشاره به اینکه پرسشگری یکی از حقوق مسلم مردم به شمار می رود و در نتیجه «پاسخگویی » نیز از عمده ترین وظایف مسئولین است خاطرنشان کرد: گزارش به موقع نسبت به عملکرد اجرایی و ارائه توضیح، تبیین مشکلات و پذیرش  کاستیها، می تواند به مردم کمک کند.

 

وی افزود: ارتباط مستقیم با مردم و ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم از این روی دارای اهمیت است که اولا پرسشگری «حق » مردم است و این حق همگانی، تکلیف پاسخگویی مسئولین به مردم و ارتباط مستقیم با آنان را به دنبال دارد . ثانیا این امر موجب می شود که مسئولین از اتهامهای ناروا و شایعاتی که بر ضد آنان مطرح شده است تبریه شوند و در نتیجه نقاط قوت آنان بیشتر نمود پیدا کند . ثالثا از این طریق، می توانند به کاستیهای خود و همکارانشان در اداره امور پی برده و در صدد جبران آنها برآیند و از طریق ارتباط مستقیم با مردم، نسبت به صحت گزارش کار زیردستان خود، اطمینان حاصل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران