به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، فضای ارائه خدمات درمیز خدمت را بستری مطلوب برای ایجاد رضایتمندی مخاطبان برشمرد و افزود : ایجاد فرصت مناسب وبهبود بخشیدن امور از دستاوردهای داخلی این اقدام بمنظور تقویت حوزه کارشناسی بوده است .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه از نیمه دوم تیرماه سالجاری تا پایان شهریورماه تعداد 2840 مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل پاسخگوئی شده اند، اظهار داشت : درمدت مذکور که برابر با 61 روز کاری بوده است بطور متوسط 47 نفر توسط نیروهای مستقر دراین حوزه پاسخگوئی گردیده اند .
وی بالاترین میزان مراجعات روزانه دراین بخش را 70 نفر ذکر نمود واذعان داشت : کاهش مستمرمراجعات درماه های اخیر بیانگر مسیر درست و هدایت شده بمنظور تسریع و رسیدگی به امور مخاطبان است .
خاطرنشان می سازد علاوه براداره کل استان ، شعب سه گانه رشت ، بندرانزلی ، لاهیجان و لنگرود نیز دارای میز خدمت مستقل هستند و درسایر واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان ، اداره امور در قالب خدمات نوین صورت می گیرد .