پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410811 تاریخ : 1397/08/13-13:28:46
,10026,10028,22,
پاسخگوئی به بیش از2800 مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان

پاسخگوئی به بیش از2800 مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان

درتابستان سالجاری تعداد 2840 نفر از خدمات مشاوره وپاسخگوئی در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان بهره مند شدند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، فضای ارائه خدمات درمیز خدمت را بستری مطلوب برای ایجاد رضایتمندی مخاطبان برشمرد و افزود : ایجاد فرصت مناسب وبهبود بخشیدن امور از دستاوردهای داخلی این اقدام بمنظور تقویت حوزه کارشناسی بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه از نیمه دوم تیرماه سالجاری تا پایان شهریورماه تعداد 2840 مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل پاسخگوئی شده اند، اظهار داشت : درمدت مذکور که برابر با 61 روز کاری بوده است بطور متوسط 47 نفر توسط نیروهای مستقر دراین حوزه پاسخگوئی گردیده اند .

وی بالاترین میزان مراجعات روزانه دراین بخش را 70 نفر ذکر نمود واذعان داشت : کاهش مستمرمراجعات درماه های اخیر بیانگر مسیر درست و هدایت شده بمنظور تسریع و رسیدگی به امور مخاطبان است .

خاطرنشان می سازد علاوه براداره کل استان ، شعب سه گانه رشت ، بندرانزلی ، لاهیجان و لنگرود نیز دارای میز خدمت مستقل هستند و درسایر واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان ، اداره امور در قالب خدمات نوین صورت می گیرد .  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران