پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9509 تاریخ : 1392/05/29-08:50:05
,9,16,20,22,
پاسخگو کردن صندوق تامین اجتماعی یک الزام است

نامه یک شهروند،

پاسخگو کردن صندوق تامین اجتماعی یک الزام است

نمی دانم گذرتان به برخی سازمان های دولتی افتاده یا نه؟ کارکنان بی تربیت و بی ادب و فاقد هر گونه روحیه پاسخگویی و البته تعدادشان در برخی سازمان ها زیاد و برخی سازمان ها کمی کمتر.

مهدی چالکش جوری

 

ن یکی از این سازمان ها که در این سال ها به دلیل تغییرات مکرر مدیریتی بی صاحب بوده، صندوق تامین اجتماعی است. به هیچ وجه پاسخگو نیستند و اصلا رفتار درستی با بیمه گذار ندارند و اصلا کارشناسی وجود ندارد که با ادله و دلیل به سوال شما پاسخ بدهد و صرفا با این ارائه این جواب که نمی توانند فلان اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند کار فیصله پیدا می کند و تو می مانی و خدای خود و خستگی و تلف شدن وقت که هیچ ارزشی برای مسوولان این صندوق ندارد.

 من امروز برای پیگیری کاری به یوسف آباد منطقه 18 سازمان تامین اجتماعی رفتم و پس از به این در و آن در زدن رسیدم به فردی که مسئول این پرونده بود. در مورد علت جریمه پرس و جو کردم که فرمودند حکم بازرسی را خانم فلانی امضا کرده و من با توجه به بی اساس بودن این مساله خواستار یک کپی از برگه بازرسی شدم چون اگر بازرس آمده بود طبق سنوات گذشته رونوشت آن تحویل دفتر می شد ولی اظهار می کردند نخیر آمدند و خانم فلانی هم امضا کرده و ربطی به ما ندارد. از ایشان درخواست کردم یک نسخه از آن نامه را به من بدهید که پیگیر قضیه شوم البته به هر دری که زدم نشد و تحویل نسخه ای از آن که در امور اداری یک روال معمولی است میسر نشد. دست آخر هم گفتند شما می توانید اعتراض کنید. البته از این موارد در این صندوق الی ماشاء الله فراوان است.  ضمنا اصلا مبلغ آن مهم نیست آن چه که مهم است بی اساس بودن این حرف است و سرگردان شدن در این سازمان مخوف که تا سال ها وقتت تلف می شود و آخرش مقصر بیمه گذار است همراه با جریمه های غیر انسانی.

 

آقای وزیر جناب آقای ربیعی

 پرداخت بیمه یک وظیفه قانونی است و به نفع بیمه گذار ولی پول زور از دیگران گرفتن خلاف شرع و فانون است. آخر این چه سازمانی است که هیچ نظم و انضباطی بر آن حاکم نیست و چرا باید در راهروهای این سازمان این همه ارباب رجوع سرگردان باشد؟ آقای وزیر آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟

آقای وزیر به این وضعیت خاتمه دهید. مدیران بی لیاقت و غیرپاسخگو را از این سازمان مردمی دور کنید. برای کارکنان این سازمان که روزانه با میلیون ها ارباب رجوع سروکار دارند دوره مشتری مداری و تشریفات و تکریم ارباب رجوع برپا کنید. مردم که نوکر شما نیستند.

شما را از زمانی که دبیر سرویس اجتماعی روزنامه کار و کارگر بودم می شناسم و خود نیز معلم هستید و فرمودید برای ستاندن حق و برپایی نظم و انضباط آمده اید خب یا علی.

این سازمان فرسوده و لخت را سراپا الکترونیکی کنید و نظارت را بر اعمال کارکنانش اعمال.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران