پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465429 تاریخ : 1398/03/07-09:15:20
,10028,
وقوع تند باد موقتی در 4 استان کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وقوع تند باد موقتی در 4 استان کشور

امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه‌های جنوبی البرز وقوع تند باد موقتی دور از انتظار نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود.

طی این مدت بیشترین مقدار بارش روز سه شنبه در شرق مازندران، شرق استان تهران، غرب خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های گلستان و سمنان و روز چهارشنبه در شرق مازندران، گلستان، شرق استان تهران و ارتفاعات استان‌های سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و کرمان و روز پنج شنبه در شرق استان تهران، شرق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال اصفهان و ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و سمنان پیش بینی می‌شود.

امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان وقوع تند باد موقتی دور از انتظار نیست که در برخی از این مناطق احتمالا با گرد و خاک همراه خواهد بود.

طی روز سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر بین 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد. همچنین روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران