پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433029 تاریخ : 1397/09/17-17:23:47
,7,
وضعیت قرمز در بازار ارزهای رمز نگاری شده

قیمت بیت کوین به 3 هزار دلار رسید

وضعیت قرمز در بازار ارزهای رمز نگاری شده

اخبار بد برای ارزهای رمزنگاری شده ادامه دارد. در سال جاری بیت کوین بیش از 76 درصد از ارزش خود را از دست می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این هفته با اخبار منفی بیشتری برای سرمایه گذاران بیت کوین همراه بود. بزرگترین ارز رمز نگاری شده جهان با افت 11 درصدی قیمت به نرخ 3.293.31 دلار در روز جمعه رسید. قیمتی که به گزارش کوین دسک پایین ترین نرخ بیت کوین از سپتامبر سال گذشته میلادی تا امروز است. سی ان بی سی در این باره نوشت در یک هفته گذشته، قیمت بیت کوین بیش از 20 درصد ریزش کرده است. این ریزش از ماه نوامبر آغاز شد. بیت کوین این ماه را با 37 درصد ریزش قیمت به پایان رساند. این میزان کاهش قیمت بیت کوین یادآور افت 39 درصدی قیمت این ارز رمزنگاری شده در آوریل سال 2011 است.

بقیه ارزهای رمزنگاری شده هم جمعه خوبی را پشت سر نگذاشتند. ارزش بازار دومین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی ایکس، آر پی 7 درصد کاهش یافته درحالیکه اتریوم 11 درصد سقوط کرده است. تیموتی تام، مدیر مرکز تحقیقات ارزهای رمزنگاری شده موسم به «کوین فی» از این گفته که سقوط نرخ انواع ارزهای رمزنگاری شده به دلیل ترکیبی از عوامل رخ داده است. در روز پنج شنبه کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده امریکا در بیانیه ای خبر داد که بازبینی درباره صندوق سرمایه گذاری مشترک بیت کوین را تا 27 فوریه سال 2019 به تعویق می اندازد. این درحالی است که گابور گاربایکس که برای راه اندازی صندوق سرمایه بیت کوین در شرکت سرمایه گذاری VanEck فعالیت می کند گفت که انتظار این تعویق وجود داشته است.

به گفته تیموتی تام، از نظر تاریخی بین قیمت بیت کوین و تایید یا رد شدن ایجاد صندوق سرمایه گذاری مشترک در بازار سرمایه ارتباط مستقیم وجود دارد. تام گفت: فضای بین سرمایه گذاران خرد  منفی است و هر خبر منفی دیگری می تواند باعث برهم خوردن تعادل بازار شود.

در سال جاری بیت کوین نزدیک به 76 درصد ار ارزش خود را از دست داده است. تحلیل گران معتقدند که زمستان بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری شده تا مدت ها ادامه پیدا می کند و انتظار مردم نسبت به بهبود بازار این ارزها مثبت نیست. به نظر می رسد اعمال محدودیت ها و مقررات جدید از جمله احتمال بستن مالیات به معاملات ارزهای رمزنگاری به کاهش قیمت منجر شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران