پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493589 تاریخ : 1398/08/24-13:39:17
,5,
وضعیت جایگاه‌های سوخت عادی است

وضعیت جایگاه‌های سوخت عادی است

عضو هیات مدیره اتحادیه ج‌داران سوخت گفت: در حال حاضر وضعیت ج‌های بنزین کاملا عادی است و تمامی ج‌ها مانند روال سابق فرآیند سوخت‌رسانی را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی سهمیه‌بندی بنزین از ساعات ابتدایی امروز جمعه، عطاپور با بیان این‌که امروز جایگاه‌ها خلوت است و هیچ مشکلی برای سوخت‌رسانی نداریم، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای عرضه سوخت وجود ندارد و جایگاه‌ها مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به مشکلات جایگاه‌داران در این حوزه گفت: جایگاه‌داران با تمکین از تصمیمی که در این بخش گرفته شده انتظار دارند که حداقل 15 روز شرایط مانند سابق باشد و قیمت بنزین تحویلی به آنها افزایش نیابد و اعتبار مناسبی به جایگاه‌داران داده شود تا آنها بتوانند نیازهایشان را در این مدت پاسخ دهند.

به گفته عطاپور، جایگاه‌داران تاکنون بنزین را لیتری حدود 910 تومان خریداری می‌کردند اما قیمت جدید هنوز اعلام نشده است. علاوه بر این امیدواریم دولت بین جایگاه‌های آزاد و دولتی تفاوتی قائل نشود.

عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با تاکید بر اینکه لازم است در این مدت کسری‌ بنزین با دمای 60 درجه فارنهایت به جایگاه‌ها تحویل داده شود، گفت: یکی از مشکلات جایگاه‌داران تفاوت دما در فرآورده‌های نفتی است که اگر این مساله رعایت شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی افزود: لازم است افرادی در جایگاه‌ها حضور و نظارت داشته باشند تا جایگاه‌هایی که با کمبود سوخت مواجه می‌شوند بدون هیچ شرطی سوخت به آنها تعلق گیرد؛ چرا که اکنون جایگاه‌ها توانایی تامین سوخت با قیمت فعلی را ندارند و لازم است که حداقل 15 روز به آنها فرصت داده شود.

از بامداد امروز جمعه 24 آبان بنزین سهمیه‌بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه 60 لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان تعیین شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران