پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465074 تاریخ : 1398/02/31-15:34:22
,1,
وصولی های بانک سینا 163 درصد رشد داشته است

در پایان سال 97:

وصولی های بانک سینا 163 درصد رشد داشته است

عضو هیات مدیره بانک سینا گفت: میزان وصولی های این بانک در سال 97 از رشد 163 درصدی برخوردار شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، علی رضا تقدیری گفت: با برنامه ریزی و تلاش همکاران ستاد و مناطق بانک سینا، میزان وصولی نقدی و غیر نقدی این بانک در سال 97 با رشد 163 درصدی همراه بوده است. 

عضو هیأت مدیره بانک سینا اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در سال منتهی به اسفند 97 رشد 104 درصدی در وصول مطالبات پرونده های حقوقی از محل وجوه نقد و تملیک اموال را شاهد بودیم که امیدواریم این روند در سال جاری هم تداوم یابد.
وی گردش صحیح و سریع منابع و مصارف در سیستم های اقتصادی را بیانگر سلامت و کارایی روش های اجرایی آن سیستم دانست و گفت: بدیهی است در بانک ها نیز به طریق اولی، پارامترهای تامین و تجهیز منابع مالی، چگونگی مصرف منابع جذب شده و نحوه بازگشت مجدد منابع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین ضرورت دارد همواره موازنه ای بین جذب، مصرف و بازگشت به موقع و در مدت زمان تعیین شده منابع به شبکه وجود داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران