پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452051 تاریخ : 1398/01/07-15:49:54
,17,22,
وسایل ضروری سیل زدگان توسط سازمان صنعت تامین می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

وسایل ضروری سیل زدگان توسط سازمان صنعت تامین می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل کمیته بحران برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: تمامی امکانات و نیروهای این سازمان در اختیار کمک به آسیب‌دیدگان و مردم قرار دارد و تامین وسایل مورد نیاز همچون وسایل گرمایشی و آذوقه نیز در دستور کار سازمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان لرستان و بروز خسارات بسیار زیاد، این سازمان اقدام به تشکیل کمیته بحران برای کمک به سیل‌زدگان و برآورد خسارات واحدهای صنعتی، معدنی، اصناف و بازاریان و همچنین کمک به مسافرین و اسکان رایگان آنها در نمایشگاه بین‌المللی لرستان و مهمانسراهای سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی امکانات این سازمان نیز برای کمک به آسیب‌دیدگان و مردم در حالت آماده‌باش بوده و تامین وسایل مورد نیاز همچون وسایل گرمایشی و آذوقه نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین کارکنان این سازمان تا عادی شدن روال در آماده‌باش کامل قرار داشته و مرخصی‌های معاونین و همکاران در سازمان نیز لغو شده است.

صفی‌خانی اظهار داشت: همچنین برای خدمات‌رسانی‌ به افراد حادثه‌دیده به کلیه واحدهای صنعتی، معدنی، اصناف و بازار فراخوان داده شده تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار سیل زدگان قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل اکیپ‌هایی جهت بررسی دقیق خسارات احتمالی به واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف و بازار، افزود: جهت برآورد خسارت وارده به واحدهای صنعتی، صنفی، معدنی این سازمان با همکاری اتاق اصناف و سایر دستگاه‌ها وارد عمل شده و شاهد تشکیل اکیپ‌هایی هستیم تا خسارات به صورت دقیق برآورد شده و متعاقباً میزان خسارات اعلام خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستانگفت: خوشبختانه واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی لرستان در روزهای گذشته کمک‌های مناسبی به افراد و واحدهای آسیب دیده کرده‌اند و ابن آمادگی وجود دارد تا این کمک‌ها متناسب با نیاز در مناطق مختلف توزیع شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران