پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400035 تاریخ : 1397/08/02-16:38:34
,20,21,
وزیران پیشنهادی از مجلس رای اعتماد می گیرند

نماینده مجلس:

وزیران پیشنهادی از مجلس رای اعتماد می گیرند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ صنعت، معدن و تجارت و همچنین امور اقتصاد و دارایی از مجلس رای اعتماد می گیرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد قمی روز چهارشنبه اظهار داشت: محمد شریعتمداری مرد با تجربه ای است که با استفاده از مشاوران ماهر و متخصص می تواند حوزه کارگری را مدیریت کند.

وی افزود: بدون تردید وزیر پیشنهادی تعاون باید از بدنه کارگری و کارفرمایی مشاوران و معاونان خود را انتخاب کند تا بتواند مسایل و سختی های واقعی حوزه کار را درک کند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از انتظاراتی که از وزیر پیشنهادی جدید تعاون وجود دارد، این است که صندوق های بازنشستگی را سامان بخشد.
قمی درباره رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: وی با توجه به تجربیاتی که در این وزارتخانه کسب کرده است و تعاملی که با نمایندگان مجلس دارد، می تواند رای اعتماد خوبی از مجلس کسب کند.
وی فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی برای وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز فردی توصیف کرد که توانایی کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را دارد.
این نماینده مجلس درباره محمد اسلامی وزیر پیشنهاد راه و شهرسازی نیز اظهار داشت: اگر اسلامی برنامه های خود را به طور جامع و دقیق به نمایندگان توضیح دهد، در کسب رای اعتماد از مجلس موفق خواهد بود.
جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری شامل فرهاد دژپسند برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی پنجم آبان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 448
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران