پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488654 تاریخ : 1398/05/08-12:29:47
,5,
وزیر نیرو راهی کابل شد/ همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان توسعه می‌یابد

وزیر نیرو راهی کابل شد/ همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان توسعه می‌یابد

وزیر نیرو و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان برای سفری یک روزه و به منظور انجام یک دیدار رسمی، صبح امروز (سه شنبه) تهران را به مقصد کابل ترک کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان به‌عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان در این سفر با مقامات عالی‌رتبه جمهوری افغانستان از جمله "محمد اشرف غنی" رییس جمهوری، "عبدالله عبدالله" رییس اجراییه حکومت وحدت ملی و وزرای مالیه و انرژی و آب آن کشور گفتگو خواهد کرد.
قرار است در این دیدارها، موضوعات مختلف روابط دوجانبه از جمله اقتصاد، تجارت و ترانزیت، مواد مخدر و مهاجرین،همکاری‌های آبی و ...مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در این سفر احمدعلی کیخا، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، علی عدالت، دستیار وزیر در امور کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان و علیرضا حاجی‌زاده، رییس اداره امور افغانستان وزارت امور خارجه وزیر نیرو را همراهی می‌کنند.
گفتنی است از ابتدای سال جاری و بر اساس مصوبه هیات دولت، مسئولیت کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان به وزارت نیرو واگذار شده است. علاوه بر آن مسئولیت کمیسیون‌های مشترک با کشورهای تاجیکستان، روسیه، آلمان،ارمنستان و .. بر عهده وزارت نیرو است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران