پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466545 تاریخ : 1398/03/30-09:59:09
,5,22,
وزیر نیرو از پروژه مجتمع آبرسانی به 24 روستای شهرستان نایین بازدید کرد

وزیر نیرو از پروژه مجتمع آبرسانی به 24 روستای شهرستان نایین بازدید کرد

رضا اردکانیان در ادامه سفر به استان اصفهان، صبح امروز پنج شنبه از طرح بزرگ آبرسانی روستایی کوهستان بهارستان شهرستان نایین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در این مراسم گفت: طرح آبرسانی به 24 روستای شهرستان نایین با عنوان مجتمع آبرسانی روستایی کوهستان بهارستان  با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار برای بیش از 5000 نفر از اهالی روستاهای این شهرستان اجرا می شود.
هاشم امینی در خصوص مشخصات کلی این طرح آبرسانی اظهار داشت: برای اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرح، 56 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال آب با لوله های چدن نشکن، فولادی و پلی اتیلن، 4 باب مخزن ذخیره بتنی با مجموع ظرفیت 2000 مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ آب و یک باب آب شیرین کن احداث خواهد شد.
وی اعتبار هزینه شده در فاز اول این طرح را 75 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بالغ بر 150 میلیارد ریال دیگر برای اتمام طرح مورد نیاز خواهد بود.
امینی ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار مورد نیاز و تلاش بی وقفه خدمتگزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب روستایی، این طرح در آینده نزدیک به بهره برداری کامل برسد.
گفتنی است تاکنون یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی و 2 کیلومتر خط انتقال آب اجرا شده است.
وی ادامه داد: آبرسانی به 52 روستای لای سیاه نایین نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون حدود 20 روستا در این منطقه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده اند .
وی با اشاره به تامین اعتبار لازم برای اجرای پروژه آبرسانی مجتمع لای سیاه نایین گفت: با تخصیص بودجه در سال 98 به این پروژه، امید می رود در سال آینده شاهد بهره برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع لای سیاه باشیم.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای خط دوم انتقال آب به نایین تمام ساکنان شهری و روستایی نایین از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند، اظهار داشت: با اجرا شدن خط دوم انتقال آب به نایین، دسترسی پایدار مردم این منطقه کویری به آب شرب مهیا می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران