پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421833 تاریخ : 1397/08/29-16:00:27
,5,20,22,
وزارت نیرو تابستان خیلی سختی را پشت سر گذاشت

رئیس‌جمهوری در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی آذربایجان غربی:

وزارت نیرو تابستان خیلی سختی را پشت سر گذاشت

رئیس‌جمهوری در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی آذربایجان غربی گفت: وزارت نیرو تابستان خیلی سختی را پشت سر گذاشت و من از وزارت نیرو از طرف مردم ایران تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام و المسلمین "حسن روحانی" دوشنبه شب در آیین افتتاح طرح های عمرانی استان که به صورت ویدئو کنفرانس در ادامه توضیحات وزیر نیرو درباره طرح نیروگاهی ماکو برگزار شد، اظهار داشت: امسال به خاطر کمبود منابع آب تابستان سختی داشتیم، به طبع آن نیرگاه‌های آبی نیز نمی‌توانستند فعال باشند و وزارت نیرو برای تامین آب و برق تلاش فوق‌العاده‌ای انجام داد.

وی ادامه داد: در دولت شاهد بودم که چگونه ماه‌ها و روزها برای وزارت نیرو دیر می‌گذشت، تابستان برای ما سه ماه بود اما برای وزارت نیرو چند سال طول کشید و لازم می‌دانم از مجموعه وزارت نیرو تشکر کنم.
روحانی با قدردانی از صبر و تحمل و همکاری مردم در طول تابستان ادامه داد: مردم اگر همکاری نداشته باشند هیچ جا موفق نخواهیم بود و در مصرف آب و برق و گذراندن تابستان سخت نیز نقش اصلی را مردم برعهده داشتند.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: خوشحالیم که طبق اعلام وزیر نیرو، در دولت یازدهم و دوازدهم 6 هزار میلیارد تومان در زمینه آب و طرح‌های آبفا صرف شده که رقم بسیار چشم‌گیری است و ما همه باید شکرگزار این نعمت باشیم. این امر نشان می‌دهد که در شرایط سخت توانستیم کار بسیار مهمی انجام دهیم.
روحانی با بیان اینکه همگام با وزارت نیرو و بانک‌ها، بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های آب و نیروگاه‌ها داشته است، ادامه داد: بخش خصوصی در این زمینه بسیار کوشا بوده و نقش آنها در زمینه آب و توسعه نیروگاه‌ها ارزشمند بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران