پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451092 تاریخ : 1397/12/19-09:59:44
,11,10033,
وزارت راه برای برگزاری کنفرانس منطقه ای تغییر اقلیم در سال 98 درخواست مجوز کرد

وزارت راه برای برگزاری کنفرانس منطقه ای تغییر اقلیم در سال 98 درخواست مجوز کرد

وزارت راه و شهرسازی درخواست برگزاری ششمین کنفرانس منطقه‌ای تغییر اقلیم در سال 1398 را به دولت ارائه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، تغییر اقلیم از مهم ترین تغییرات زیست محیطی در جهان معاصر است که مواجهه با آن نیازمند توجه جدی دولت‌ها و ملت‌ها است. حساسیت تغییر اقلیم در منطقه خاورمیانه و بویژه ایران طی دهه های گذشته دو چندان شده و موضوعاتی همچون خشکسالی، ریزگردها و ... را دربر می گیرد. 

براساس ارزیابی ها، تغییر اقلیم بخش های مهمی از اقتصاد و به دنبال آن زندگی اجتماعی را تحت الشعاع خود قرار می دهد. بخش‌هایی همچون گردشگری، کشاورزی و صنایع وابسته آن، بهداشت از مهمترین حوزه های تاثیر پذیر اجتماعی از تغییر اقلیم به شمار می آیند.
با توجه به حساسیت یاد شده سازمان هواشناسی کشور تصمیم دارد ششمین گردهمایی بین المللی تغییر اقلیم را در آبان ماه سال 1398 و با حضور نمایندگان سازمان جهانی هواشناسی و یونسکو و دیگر سازمان های مهم بین المللی و با حضور صاحبنظران دانشگاهی برگزار نماید.
کنفرانس منطقه‌ای تغییر اقلیم هر چهار سال یک بار توسط سازمان هواشناسی برگزار می شود.
براساس آیین‌نامه نحوه برگزاری گردهمایی‌های بین المللی، برگزاری این گردهمایی‌ها نیاز به تصویب هیئت وزیران دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 476
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران