پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328230 تاریخ : 1397/02/03-18:55:00
,10031,
ورود مستقیم دانش آموزان مهارت دیده به بازار کار

ورود مستقیم دانش آموزان مهارت دیده به بازار کار

عظیم محبی: حدود 40 یا 50 درصد دانش آموزان مهارت دیده مستقیما وارد بازار کار می شوند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، عظیم محبی مدیر کل دوره اول متوسطه وزارت اموزش و پرورش، در خصوص طرح ایران مهارت گفت: این طرح به صورت هم زمان در 8 استان تهران، شهرستان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، مرکزی، گلستان و مازندران بدر حال اجرا است.

وی با تاکید بر محتوای کتاب ایران مهارت گفت: در این کتاب 500 مهارت شغلی ذکر شده که دانش آموزان می‌توانند با این مهارت‌ها آشنا شوند. این طرح 10 درصد از دانش آموزان مراکز استان‌ها و حدود 500 مدرسه را تحت پوشش خود دارد و قرار است ساعت‌های کلاس های فوق برنامه مدارس به مهارت آموزی اختصاص یابد.

محبی ادامه داد: حدود 40 یا 50 درصد دانش آموزان مهارت دیده مستقیما وارد بازار کار می شوند.

مدیر کل دوره اول متوسطه وزارت اموزش و پرورش در خصوص تسهیلات دادن به کار آموزان گفت: وظیفه سازمان دادن تسهیلات نیست بلکه حمایت از طرح‌های آنها و آموزش دادن مهارت به کارآموزان است. با این حال سازمان در طرحی برای حمایت از روستاییان و مناطق محروم، به افرادی تسهیلات داده خواهد شد که طرحشان پذیرفته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران